Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.
 

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]


Fly, you Fool // Open




https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2zzqpg8.png

17 hele jaren~
Negatief
Lucht
Aislin
Aislin
Administrator


Fly, you Fool // Open Empty
zo mei 10, 2015 4:18 pm

We were the Kings and Queens


OF THE EAST COAST VILLAGE STREETS, WITH AN AIR OF CONFIDENCE AND GRASS STAINED KNEES

Het weer was veel te lekker om binnen in een muf hok te zitten. Ook al had het meisje een hele berg aan huiswerk te maken, ze weigerde om het in een stinkende kamer te doen, terwijl de zon buiten zo heerlijk scheen. Dus, het meisje had de hele zooi ingepakt en was vol goede moed naar het dakterras gegaan, waar ze op één van de tafels haar slagveld uit had gelegd. Op losse papiertjes had ze boeken, gummen en potloden gelegd, zodat het allemaal niet weg kon waaien. En zo was het meisje aan de slag gegaan. Met haar haren strak in een staart gebonden en een fanatieke blik op haar gezicht was ze begonnen aan haar eerste paar opdrachten. Oké, ze kon dit! Vandaag zou ze haar huiswerk de baas worden!
Het was zo een anderhalf uur later dat Aislin haar concentratie verloor. Ze was net bezig met een hoofdstuk over vleugels laten ontwikkelen door extra gebruik van negatieve energie, maar het ging het meisje allemaal een beetje te boven. Het kon allemaal net zo goed in een oude, dode taal geschreven zijn, dan had ze er waarschijnlijk net zoveel van gesnapt. Ze werd er gewoon boos van. Wanneer ze eindelijk dacht wat te snappen, las ze de volgende alinea en was ze de hele draad meteen weer kwijt. De frustraties stapelde zich alleen maar op zo. En dan vonden leraren het vreemd dat studenten niet van huiswerk maken hielden?
Diep ademde het meisje in via haar neus en uit via haar mond. Ik kan dit. Nog even een halfuurtje door kafferen en dan lekker even pauze. Dit is niet zo moeilijk als dat je het voor jezelf maakt. Focus, Ais, focus! Opnieuw boog het meisje zich over haar tekstboek. Poging twee, ze kon dit!

Deze keer duurde het tien minuten eerdat Aislin haar concentratie en haar geduld verloor. Met een ruk kwam het zwartharige meisje overeind, waarna ze haar handen plat en hard op de tafel klapte. Ze was met zo een vaart omhoog geschoten, dat haar stoel achterover viel. “Fuck. DIT!” Met een harde zwaai veegde ze alle huiswerkrotzooi van de tafel. Boeken, schriften, potloden, álles kletterde op de grond. Astrals die ook op het dakterras zaten, te genieten van hun huiswerkvrije dag, keken verbaasd of geschrokken op naar het meisje die haar frustraties in een plotse aanval liet blijken. “EN FUCK JULLIE!”
Kwaad stampte het meisje richting de reling van het dak, waar ze met haar ellenbogen op leunde toen ze er was aangekomen. “Fuck alles,” mompelde ze na een diepe zucht. Ze wilde gewoon kunnen vliegen. Niks erover lezen, geen uitleg krijgen, ze wilde het gewoon kunnen! Waarom moest alles zo lastig gemaakt worden?




https://i.servimg.com/u/f21/19/22/25/88/aweioj10.jpg

16
Negatief
Lucht
Azra
Azra
Student


Fly, you Fool // Open Empty
zo mei 10, 2015 7:40 pm
Met een glimlach op haar gezicht was Azra op het dak gaan zitten, waarna ze haar schoenen had uitgeschopt en haar voeten op de tafel had gelegd, om daarna haar zonnebril op te zetten en haar gezicht naar de zon te draaien. Dit was lekker, hier kon ze zo van genieten! Een lekker zonnetje maakte haar altijd vrolijk, no matter wat voor rotdag ze gehad had - van de tintelingen op haar huid van de zon werd ze altijd blij. Az zuchtte zachtjes, waarna ze terugdacht aan haar dag van vandaag.

Ze had weinig huiswerk gekregen en was dus ook totaal niet van plan om dat nu - of helemaal - te gaan maken. Het ging over luchtstromingen, en dat boeide Az nou niet bepaald veel. Hetgeen waar ze zich in interesseerde kwam later pas, al het ingewikkelde was leuk maar dit, nah. Haar zwarte rugzak bleef onaangeroerd naast haar stoel staan.

Er begon een zacht windje op te zetten en de zon ging steeds wat minder fel schijnen, wat het meisje aardig irriteerde. Hallo, waarom kon de zon niet gewoon blijven? Met een zucht zette ze haar zonnebril af en deed hem in haar tas, waarna ze naar haar boek keek die eigenlijk open moest. Zuchtend pakte ze deze en haar etui erbij, waar ze een zwarte pen uit pakte en haar schrift opensloeg. Vraag 1.
Op dat moment hoorde ze een harde klap, waarschijnlijk van een stoel die achteruit viel, dacht ze. Toen ze opkeek zag ze een bruinharig meisje woedend op staan, en Azra trok haar wenkbrauw op. What the- “Fuck. DIT!” Alle spullen die zojuist nog op de tafel gelegen hadden vielen onder een luid kabaal op de grond. “EN FUCK JULLIE!” Nou ja zeg.. Az was van plan om het meisje is goed de waarheid te vertellen en boos stond ze op. Wat maakte het haar nou uit dat die ander waarschijnlijk veel ouder was? Nada noppes. “Fuck alles,” hoorde ze zachtjes en nu vroeg het blonde meisje zich toch wel af wat er aan de hand was.

Nieuwsgierig pakte ze een boek op dat op de grond gevallen was, en zag erop staan dat je met negatieve energie kon vliegen. Een grijns ontstond op haar gezicht. Wat cool! Dat kon zij vast ook wel. "Hé, kan je me dat leren?" Vroeg ze enthousiast aan het meisje.



https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2zzqpg8.png

17 hele jaren~
Negatief
Lucht
Aislin
Aislin
Administrator


Fly, you Fool // Open Empty
di mei 12, 2015 11:14 pm

We were the Kings and Queens


OF THE EAST COAST VILLAGE STREETS, WITH AN AIR OF CONFIDENCE AND GRASS STAINED KNEES

Futloos hing Aislin over de reling, als een verslagen persoon. Ze had het allemaal voor bijna twee uur vol konden houden. Twee dappere, strijdlustige uren, maar uiteindelijk was het haar toch teveel geworden. Wederom het bewijs dat boeken helemaal niet haar ding waren. Ze leerde beter door te experimenteren en ervaren. Ze had nog nooit wat van teksten zoals ‘pas dit en dat op zo een manier toe waardoor dit het resultaat wordt en het doorgewerkt kan worden naar het volgende onderdeel.’ Ze leerde door actie, door doen! Skateboarden had ze niet geleerd door er boeken over te lezen, noch gitaar spelen. Alles gebeurde vanuit haar onwetende onervarenheid, met bloed, zweet en daarna nog meer bloed. Maar met leren vliegen was dat wellicht wat lastiger.
Zuchtend trok het meisje haar zwarte haren los uit haar elastiek en liet ze de plukken zachtjes meedansen met het zachte briesje dat er stond. Ze had een hekel aan frustratieaanvallen. Ze gebeurde maar zelden, want Aislin was een hardnekkige optimist, maar wanneer ze gebeurde, waren ze goed uitputtend. Ze had ook gewoon helemaal nergens meer zin in. Rothuiswerk.

Het meisje ging net weer wat rechter staan toen ze benaderd werd door iemand. Of ze haar iets wilde leren, werd er vol enthousiasme aan haar gevraagd. Een neutrale blik richtte zich op het desbetreffende persoon, waarna haar ogen vielen op hetgeen wat ze vasthield; de boosdoener van al haar frustraties. Oh jeetje, daar moest ze het meisje mee teleur gaan stellen. Haar neutrale blik schoot weer terug naar de blondine, waarna er toch nog een glimlachje op haar lippen krulde en er een beetje vriendelijkheid in haar ogen terug kwam. “Man, was het maar zo! Ik zou nog goed geld kunnen verdienen met zulke lessen geven!” Wat een dromen, allemaal zo ver weg. “Dat boek is echt trash. Dit soort shit leer je niet door erover te lezen.” Misschien kon ze maar beter gewoon van het dak springen en hopen dat haar instinct het snel genoeg over zou nemen. In een snelle beweging trok het meisje zich de reling op, waar ze in balans recht erop bleef staan, hielen naar beneden gedrukt, armen wijd en omhoog in de lucht gestoken. “We zouden eigenlijk gewoon moeten springen! Zo leren die vogels het ook aan hun koters. Die flikkeren gewoon het nest uit en hoppa!” Ergens klonk het idee niet eens zo verkeerd. “Dan moeten we alleen nog een moederbird vinden.” Of een bungeejumptouw.




https://i.servimg.com/u/f21/19/22/25/88/aweioj10.jpg

16
Negatief
Lucht
Azra
Azra
Student


Fly, you Fool // Open Empty
za mei 16, 2015 10:13 am
Het andere meisje glimlachte en Azra keek vrolijk terug. Oh, wat hoopte ze dat het meisje het haar ko- “Man, was het maar zo! Ik zou nog goed geld kunnen verdienen met zulke lessen geven!” Meteen verdween de glimlach van Az d'r gezicht. Well fuck. “Dat boek is echt trash. Dit soort shit leer je niet door erover te lezen.” Het blonde meisje keek is in het boek dat ze vasthield. Het eerste wat ze las snapte ze al niet. Ah, vandaar.

Opeens stond het oudere meisje bovenop de reling en haar armen waren wijd uitgespreid. Azra schrok zich rot. Was ze van plan om zelfmoord te plegen of zo?! “We zouden eigenlijk gewoon moeten springen! Zo leren die vogels het ook aan hun koters. Die flikkeren gewoon het nest uit en hoppa!” Eigenlijk was dat best wel logisch idee. Maar toch nog steeds zelfmoord. “Dan moeten we alleen nog een moederbird vinden.” Azra knikte bedenkelijk, maar wie zat hier op school die dat kón? "Ken jij iemand die dat kan dan?" Vroeg ze nieuwsgierig en ze ging naast de ander staan, maar niet op de reling; zo gek was ze nou ook weer niet natuurlijk. Eigenlijk bewonderde ze de ander wel - ze was knap en stoer.



https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2zzqpg8.png

17 hele jaren~
Negatief
Lucht
Aislin
Aislin
Administrator


Fly, you Fool // Open Empty
za mei 23, 2015 2:28 am

We were the Kings and Queens


OF THE EAST COAST VILLAGE STREETS, WITH AN AIR OF CONFIDENCE AND GRASS STAINED KNEES

Ah, daar kwam nou weer zo een pijnlijke vraag. “Nou eh…” Nee, eigenlijk niet. Of nou ja, nóg niet, maar er liep hier vast wel iemand rond die het wel kon, toch? Het was een grote school en er was genoeg talent te vinden. “Nee, maar de lerares kan het vast wel?” Niet dat Aislin erg veel behoefte had aan het betweterige gedrag van een docent. Met een plof sprong het meisje van de reling af en landde ze naast de blondine. “Maar ik ken de lerarenhouding te lang. ‘Lees paragraaf huppeldepup van boek jekanmewat en oefen daarmee. Kom dan maar weer terug als je daarmee klaar bent.’ En ik wil niet het excuus dat ze meer huiswerk op gaat geven losmaken. Als ze me op een formele manier stiekem toch al gaat vertellen, ‘zoek het maar uit en blijf vooral oefenen,’ dan bespaar ik mezelf zo een bezoek.”
Bedenkelijk wreef het meisje over haar kin. Maar hoe zou ze het zelf uit gaan zoeken? Astrals met een positieve energiestroming hadden het hierin wat makkelijker, zei iedereen altijd, vanwege de stimulatie en al die bullshit. Maar er waren ook genoeg Astrals met een negatieve stroming die ook konden vliegen. Maar ja, de vraag hoe bleef nog altijd staan.

“Oh,” begon ze opeens, waarna de opgewektheid weer in haar ogen sprong. “Misschien moeten we beginnen met cliff diving! Weetje, je landt gewoon in het water, niks aan de hand als het de eerste paar keer niet lukt, toch?” Ja, dat klonk als een goed idee! En zonder er echt over na te denken, betrok ze het jongere meisje gewoon mee in haar idee. Misschien was het omdat het meisje zo op ging in haar eigen enthousiasme. Of misschien vond ze het jongere ding er capabel en vrijmoedig genoeg uitzien dat ze dacht dat ze het allemaal wel aan kon. Wie zou het zeggen? “Ik ga ervan uit dat je een bikini hebt, toch?”




https://i.servimg.com/u/f21/19/22/25/88/aweioj10.jpg

16
Negatief
Lucht
Azra
Azra
Student


Fly, you Fool // Open Empty
ma mei 25, 2015 6:27 pm
“Nou eh…” Oh, dan was het al duidelijk. Dat was dus écht shittig jammer. “Nee, maar de lerares kan het vast wel?” Met een fronsend gezicht keek Az naar de ander. Dat kon inderdaad wel ja. “Maar ik ken de lerarenhouding te lang. ‘Lees paragraaf huppeldepup van boek jekanmewat en oefen daarmee. Kom dan maar weer terug als je daarmee klaar bent.’ En ik wil niet het excuus dat ze meer huiswerk op gaat geven losmaken. Als ze me op een formele manier stiekem toch al gaat vertellen, ‘zoek het maar uit en blijf vooral oefenen,’ dan bespaar ik mezelf zo een bezoek.” Wow, dat was een hele hap tekst. Maar wel waar, bedacht Azra zich, en ze knikte dus ook. "Ja, klopt." Zei ze wat opstandelijk en sloeg haar armen over elkaar. Rotdocenten ook, konden je nooit is iets fatsoenlijks leren.

“Oh,” Meteen schoten de bruine ogen van Azra naar de ander en afwachtend keek ze haar aan. “Misschien moeten we beginnen met cliff diving! Weetje, je landt gewoon in het water, niks aan de hand als het de eerste paar keer niet lukt, toch?” Haar ogen werden groot en ze glimlachte opgewekt, waarna ze wild op en neer knikte. "Ja, wat een goed idee!" Zei ze enthousiast en ze glimlachte. “Ik ga ervan uit dat je een bikini hebt, toch?” Meteen knikte ze weer en ze grijnsde. "Ja, tuurlijk! Jij toch ook?" Vroeg ze terug en grinnikte. "Wanneer gaan we?" Vroeg ze, en voelde zich dus echt héél enthousiast.



https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2zzqpg8.png

17 hele jaren~
Negatief
Lucht
Aislin
Aislin
Administrator


Fly, you Fool // Open Empty
zo mei 31, 2015 1:31 am

We were the Kings and Queens


OF THE EAST COAST VILLAGE STREETS, WITH AN AIR OF CONFIDENCE AND GRASS STAINED KNEES

Aislin was dan misschien niet altijd ‘de man met het plan,’ maar ze was best goed in improviseren. Spontane ideeën waren veel meer haar ding, dat bleek ook nu maar weer.  Lul een beetje over een probleem en hoppa; de oplossing lag dichterbij dan in eerste instantie had geleken. Of nou ja, dat moest nog maar bewezen worden, of dit überhaupt de oplossing was waar ze al die tijd naar gezocht had, maar het begin was er! Het idee bedenken was de helft van het werk.
En hé, zoals het er nu naar uit zag hoefde ze het ook nog eens niet alleen te doen! Dat scheelde ergens ook wel een beetje. Niet omdat ze het idee eng vond, oh nee, ideeën waren niet snel afschrikwekkend voor Aislin. Maar het kon alleen maar leuker zijn als je het samen met iemand deed. Zeker als die persoon haar waaghalserij een beetje op een gelijk niveau stond als die van Aislin zelf. Hoe meer zielen, toch?

Ah, wanneer, goeie vraag ja. Als het aan Aislin haar enthousiasme had geleden, dan waren ze nu meteen naar die klif toe gesprint en waren ze onderweg niet eens gestopt om hun bikini’s te halen. Maar het ouderlijk verstand dat zich (ondanks alle breinschade) over de jaren heen ontwikkeld had, vertelde haar dat het beter was om nog éventjes te wachten. “Ha, ik zou best nu willen.” Het meisje keek naar de lucht, die langzaam al wat meer in oranje tinten begon te kleuren. “Prima weer, maar eer dat we daar zijn is het denk ik al een stuk donkerder. En te pletter vallen tegen de rotsen zou ook zo een partycrash zijn. Geeft zo een bende.” Het deed haar pijn om die woorden te zeggen, de teleurstelling was ook duidelijk van haar gezicht af te lezen, maar dit was de verstandige keuze. Ja, het was verstandig om te wachten met van een fucking klif af te springen tot wanneer het licht was. Pure wijsheid hier.
“Maar, noem me vreemd, maar ik zou stiekem wel graag de naam van mijn klifmaatje willen weten.” Het meisje stak met een brede glimlach haar hand uit. “Aislin Guldborg, negatieve luchtastral, het is me een genoegen!”




https://i.servimg.com/u/f21/19/22/25/88/aweioj10.jpg

16
Negatief
Lucht
Azra
Azra
Student


Fly, you Fool // Open Empty
vr jun 12, 2015 7:46 pm
“Ha, ik zou best nu willen.” Antwoordde de ander en Azra knikte enthousiast, maar volgde de blik van de ander die naar de lucht ging. “Prima weer, maar eer dat we daar zijn is het denk ik al een stuk donkerder. En te pletter vallen tegen de rotsen zou ook zo een partycrash zijn. Geeft zo een bende.” Onwillekeurig grinnikte het kleine meisje en knikte, waarna ze naar beneden keek, van het dak af.
“Maar, noem me vreemd, maar ik zou stiekem wel graag de naam van mijn klifmaatje willen weten.” Oh ja, ze kenden elkaars naam nog niet. Azra keek met een glimlach naar de ander, die ook een glimlach op haar gezicht had en haar hand uitstak. “Aislin Guldborg, negatieve luchtastral, het is me een genoegen!” Az pakte de hand van het oudere meisje en schudde deze. "Azra Shade, je mag me Az noemen, als je dat wilt. En ik ben natuurlijk ook een negatiefje lucht," antwoordde ze cool en grinnikte daarna.
"In welk jaar zit je?" Vroeg het blonde meisje nieuwsgierig en ze bekeek de ander is. Die was zeker zestien of iets in die richting.





Gesponsorde inhoud


Fly, you Fool // Open Empty
 Soortgelijke onderwerpen
-
» New day ››Open
» Wel hello. (Open)
» Research [open]
» Slurpslurp // Open
» What Pumpkin? {Open}