Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.
 

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]


Slurpslurp // Open




https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2zzqpg8.png

17 hele jaren~
Negatief
Lucht
Aislin
Aislin
Administrator


Slurpslurp // Open Empty
za mei 16, 2015 9:56 pm

We were the Kings and Queens


OF THE EAST COAST VILLAGE STREETS, WITH AN AIR OF CONFIDENCE AND GRASS STAINED KNEES

Nou, dit was stom. Het ene moment stonden ze samen nog leuk dingen te bespreken en grappen te maken over de stomste onderwerpen, het andere moment stond ze opeens alleen in een drukke winkelstraat. Die fucking eikel. Hij had haar gewoon geditched op een totaal random moment!? “Herpadur, oh sorry Ais, ik herinner me opeens een stomme reden en moet weg, hier, neem mijn drankje maar als goedmaker, durr, cheerio!” En zoef! Weg was ie. Waarom? Ze had werkelijk geen idee. Waarheen? Daarover wist ze net zoveel. Wat ze wel wist was dat ze knap teleurgesteld was dat ze nu haar middagje vrij alleen moest gaan besteden. Lekker was dat weer! “Eikel,” gromde ze zacht tegen zichzelf.
Maar ze was niet alleen teleurgesteld. Het meisje voelde zich ook behoorlijk stom op deze manier; stilstaand middenin de straat, in beide handen een smoothie vasthoudend. Normaalgesproken zou Aislin het niet zo erg vinden, want hé; smoothies zijn lekker! Maar nu was het gevoel van teleurstelling zo sterk aanwezig, dat ze nauwelijks nog trek had in haar eigen. Haar eigen, aardbeien-bananen verrukkelijkheid en de andere, met mangoprut en nog wat. Ze had eigenlijk geen idee wat voor een troep er allemaal in dat andere drankje zat. Maar wat maakte het eigenlijk überhaupt nog uit?

Met een harde snuif ademde Aislin diep in, waarna ze weer uitademde met haar mond. Niks, het maakte niks uit op dit moment. Wat wel uitmaakte, was dat ze het beste van de rest van haar dag ging maken. Ze mocht zich niet op de kop laten zitten door zo een kleine tegenvaller! Vandaag kon nog steeds leuk worden, kom op zeg! Gewoon positief blijven en overal van genieten. Het was een mooie dag, het zonnetje scheen, het winkelcentrum was gezelligdruk, geen probleem! Maar eerst moest ze van die mangotroep af, want die hoefde ze dus niet. “Dus…” zuchtte ze, tegen niemand in het bijzonder. “IEMAND EEN GRATIS MANGOSAPJE!?” riep het meisje door de drukke winkelstraat heen. “Weetje, vóórdat hij warm wordt?” Iemand wilde vast wel, toch? Astrals hielden van gratis dingen, toch?




https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17 years old
Lucht
Lukas
Lukas
Student


Slurpslurp // Open Empty
do mei 28, 2015 10:17 pm
Het was mooi weer. De vogeltjes floten. En Lukas stond in z'n uppie in het midden van de straat. Een beetje verward keek de grijsharige jongen om zich heen, maar de groep vrienden met wie hij gekomen was, was foetsie. De dag was zo leuk begonnen... Gezellig met z'n allen naar Amabele, kon niet misgaan. Totdat zijn vrienden besloten hadden hem te peren. Was dit een surprise potje verstoppertje, of zo? Als dat het geval was, zou hij ze allemaal namelijk een stomp geven.

Maar goed. Positief blijven. Het had erger gekund. Het had kunnen regenen, maar nee, de zon scheen en het was aangenaam warm. Hij had vreselijke kleding aangehad kunnen hebben, maar nee, hij ging in een simpel t-shirt, een grijze joggingbroek en comfortabele sneakers gekleed (aka, Lukas = een Sjonnie). Het zat ten minste lekker. Daarnaast, hoe moeilijk kon het zijn een grote groep veel te luide jongen te vinden? Ze waren vast ergens aan het rondhangen. Hij had iets gehoord over een Maid Café, hoewel Lukas niet zeker wist of hij meer hierover wilde weten... Als hij nou gewoon door zou lopen, zou hij vast wel érgens uitkomen. Topidee.

Terwijl de jongen de brede straat door liep, vermaakte hij zich met het bekijken van de etalages. Sommige winkels hadden werkelijk waar de gekste dingen achter de grote ruiten tentoongesteld. Hoe kwamen ze erop? Maar blijkbaar trok het wel klanten, of althans, als alle Astrals die in en uit de winkels liepen iets om na te gaan was. Uiteindelijk begon de zeventienjarige zich wel te vervelen. Rondlopen was heel leuk, maar in je eentje was er toch niks aan. Of in elk geval minder. Mja. Dan moest hij toch maar rond gaan vragen. Iemand zou toch vast wel een groep jongens gezien hebben? Net toen hij op iemand af wilde stappen, hoorde Lukas achter zich iemand brullen. Wat verbaasd keek hij om, want zo vaak gebeurde het niet dat Astrals zomaar over straat begonnen te gillen. De eigenaar van de stem was een meisje van ongeveer zijn leeftijd met twee smoothies in haar handen. En, als hij haar mocht geloven, gaf ze er een weg. Zomaar. Nou, wat aardig van haar! Omdat Lukas toch niet veel beters te doen had, stapte hij met handen in de zakken eropaf. "Zeker weten?" 'vroeg' hij met nieuwsgierige twinkels in zijn ogen, "Je zou er best nog wat geld voor kunnen krijgen."

YOU REQUEST, I DELIVER



https://2img.net/h/oi57.tinypic.com/2zzqpg8.png

17 hele jaren~
Negatief
Lucht
Aislin
Aislin
Administrator


Slurpslurp // Open Empty
zo mei 31, 2015 1:33 am

We were the Kings and Queens


OF THE EAST COAST VILLAGE STREETS, WITH AN AIR OF CONFIDENCE AND GRASS STAINED KNEES

Vrijgevigheid is de basis van rijkdom. En nou, Aislin was vandaag ook weer zéér vrijgevig in haar doen. Zomaar een gratis smoothie waar een slok of twee uit waren, aanbieden aan een vreemdeling. Dat moest gewoon goede karma aan gaan trekken! De komende paar dagen kon ze vast niks anders dan puur geluk verwachten. Maar dan moest iemand natuurlijk wel haar aanbod aannemen. “Er zit niks raars in?” Tenzij men vond dat vage vruchten tot iets geks behoorde, maar wie hield er nou niet van smoothies?
Het meisje wilde het bijna opgeven en de afvalbak wat voller maken, tot er toch nog iemand haar kant op kwam waggelen. Ka-ching! Haar goeie karma was zo goed als binnen! Of toch niet, er moest eerst naar de feiten gevraagd worden. Zuuucht. Neem nou maar aan, ze wilde die goede karma! Eten en drankjes aannemen van vreemden was gewoon ok, toch? Ze snapte niet waarom er zo omheen gedraaid werd. “Oh ja, een smoothie waar al twee slokken uit zijn genomen gaat me vast flink wat opleveren.” Niet zo sarcastisch, dit is een klant. Vertel hem wat hij horen wilt, verkoop je zooi! “Maar hé, als jij het wilt ruilen voor wat doekoe, ik zal je zeker niet tegen houden.” Met een klein grijnsje stak het meisje het drankje naar de jonge uit, waarna ze hem een paar keer lichtjes heen en weer schudde. “Maar het aanbod voor gratis staat er nog altijd. Neem maar gewoon aan, ik probeer aardig te zijn ondanks dat ik net zwaar geditched ben en deze zooi weggooien is ook zwaar zonde. Help mee met het verrichten van een goede daad en zuipen die zooi! Ik beloof je dat er geen harddrugs in verstopt zitten.” Nou, als haar plan om naar het leger te gaan mis liep, kon ze altijd nog een poging wagen bij marketing. Want wow, dat verkooppraatje was goud waard, puur goud!






Gesponsorde inhoud


Slurpslurp // Open Empty
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wel hello. (Open)
» New day ››Open
» New fish. ( Open )
» I can sleep everywhere |Open
» Research [open]