Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.
 

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]


Got my new Shoes[&Cynae]




https://2img.net/h/i1302.photobucket.com/albums/ag133/MightyCape/A%20Icon%209_zpsogxnoof6.jpg

16
Positief
Vuur
Dave
Dave
Student


Got my new Shoes[&Cynae] Empty
za mei 30, 2015 10:02 am
Nieuwe schoenen zoeken bleef altijd een drama. Sowieso omdat Dave op sommige dagen de schoenenwinkels niet eens in kon. Maar serieus, het deed pijn aan zijn ogen! Al die schoenen die net netjes recht langs elkaar stonden, Astrals die de verkeerde maten en kleuren naast elkaar zetten.. Het was om van te huilen en Dave ging dan ook alleen naar de winkel als hij absoluut niet anders kon. Vandaag was zo'n dag.
De jongen zuchtte vermoeid terwijl hij door de straten van Amabele sjokte, wanhopig op zoek naar de moed om een winkel binnen te lopen. Het was dat hij zich vanochtend wel goed had gevoeld, dat hij vannacht aan één stuk door had kunnen slapen. Anders wist hij niet of het wel gegaan was. Af en toe keek hij een etalage in, om te kijken of dit de winkel was waar hij het eerst naar binnen zou gaan. Maar voorlopig lukte het nog niet. Alles was zo'n enorme wanorde! Het was ongelofelijk, hoe kon je hier werken?! Dave was zo blij met zijn baantje als Host; de dingen daar moesten netjes staan (niet OCD netjes, maar het gaat om het idee) en een goede uitstraling hebben. Heel anders dan hier, in het stadscentrum van een wellicht schattig, maar rommelig stadje.

De jongen wilde bijna een winkel binnenlopen, maar voelde toen een misselijk gevoel van onzekerheid opkomen in zijn maag. Okay, okay. Hij wachtte nog wel even! Aan de overkant van de straat was een soort miniparkje, met bankjes, boompjes en Astrals die hun honden uitlieten. Dat klonk goed. De jongen schoof zijn zonnebril even wat beter op zijn gezicht en liep toen daarheen. Even op adem komen. Hij zou zometeen die winkel wel binnen gaan, misschien viel het allemaal wel mee.. Hij zeeg neer op het bankje, zuchtte diep toen hij zich eindelijk weer wat beter voelde, nu hij niet meer naar de schoenenwinkel keek. Even rust. Hij had echter niet door dat er al iemand op het bankje zat en dat hij daar per ongeluk iets te dichtbij zat, voor de normen van zijn eigen personal space dan. Zodra hij opzij keek schrok hij een beetje, schoof direct op. 'Sorry,' zei hij, ietwat mompelend. 'Ik had je even niet gezien..'



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

16
Vuur
Cynae
Cynae
Student


Got my new Shoes[&Cynae] Empty
za mei 30, 2015 6:59 pm
Nieuwe kleren. Het grootste drama dat je met Cynae wel kon beleven. Ze was vreselijk kieskeurig én wat ze wel leuk vond paste negen van de tien keer wel op een of andere manier niet. Doordat het vandaag redelijk warm weer was liep de brunette rond in haar simpele witte shirt met een zwart skater rokje. Doordat het rokje bij haar taille begon kon je zien dat ze dun was, in tegenstelling tot bij het zwarte vest dat ze normaal gesproken droeg. Om haar nek hing een zilveren ketting met een lapis lazuli steen er aan. De steen was in de vorm van een soort achthoekig staafje met een punt aan het einde. Ze was zeker al in zeven grote en vijf kleine winkels geweest, haar handen bleven leeg. Misschien zou het na een pauze beter gaan. Op haar gemakje wandelde ze naar een dichtstbijzijnd parkje, daar nam ze plaats op een bankje. Rustig sloot ze haar ogen terwijl de zon op haar huid brandde.

Haar groenblauwe ogen opende zich weer op het moment dat de bank een trilling aan haar door gaf, er was iemand naast haar ging zitten. Zodra ze opzij keek begon de jongen naast haar te praten. 'Sorry,' zei de blonde jongen van ongeveer haar leeftijd. Hij schoof opzij. 'Ik had je even niet gezien...' Mompelde hij verder. Waarschijnlijk was hij iets dichter op haar gaan zitten dan dat de 'norm' was. Licht schudde Cynae met haar hoofd. "Geeft niet hoor," zei ze schouder ophalend. De jongen kwam haar bekend voor, ze had hem eerder gezien. Maar waar? Na enkele secondes schoot het haar te binnen. Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht, nu had ze een reden om met iemand te gaan praten. "Zitten wij niet in het zelfde jaar op Rikka High? Ik ben Cynae, aangenaam."



https://2img.net/h/i1302.photobucket.com/albums/ag133/MightyCape/A%20Icon%209_zpsogxnoof6.jpg

16
Positief
Vuur
Dave
Dave
Student


Got my new Shoes[&Cynae] Empty
zo mei 31, 2015 4:30 pm
De blonde jongen keek naar de brunette naast hem, die ook geen al te enthousiaste shopmentaliteit van zich af liet stralen. Godzijdank maakte het meisje geen probleem van zijn aanwezigheid op de bank; ze schoof het zowat van zich af en stelde daarna zelfs een vraag. Sociaal? Sociaal was wel goed, Dave besloot dat hij het eigenlijk wel kon gebruiken. Afleiding van die zoektocht naar schoenen. 'Dat kan best,' beantwoordde hij haar eerste vraag. 'Ik ben Dave en ik ga inderdaad naar Rikka High. Zit je misschien in een paar klassen met mij? Ik volg onder andere Positieve Energie en Vuur,' gaf hij aan. Dat waren zijn element en energie, dus als zij ook zoiets had konden ze misschien al een les samen gehad hebben. Wie weet. 'Moet jij ook iets hebben uit de stad?' Dave merkte dat hij zo langzamerhand weer bijgekomen was van zijn schoenenwinkel-shock en besloot weer eens wat socialer te zijn. Hij kon het wel, een gesprek op gang houden. Het hing er meer vanaf hoe goed hij zich voelde of hij het ook echt deed.

'Ik probeer schoenen te vinden, maar het is lastig,' besloot hij maar over zichzelf te vertellen. Misschien dat het meisje zich dan enigszins aangesproken zou voelen ook verder te praten. 'Het lijkt wel alsof ze vandaag niets hebben. Het is dat ik iets moet vinden, maar ik wilde eigenlijk al opgeven,' zei de jongen, waarna hij even een hand door zijn haar haalde en zijn bril weer goed op zijn neus drukte. Dat waren meer woorden dan hij normaal gebruikte. Maar dit meisje voelde even als een uitweg uit gedwongen shoppen en als ze met hem wilde praten, kon hij het nog even uitstellen allemaal. Daarbij leek ze hem een persoon die wel op sociale interactie reageerde, aangezien zij toch begonnen was met praten. Dat soort Astrals ontvingen gespreksiniatief van de ander vaak goed; het was te proberen. Daarbij was zijn rol in de Hostclub ook wat meer gekarikaturiseerd; cool/silent, in het echt kon hij heus wel wat volpraten. Misschien lang niet zo goed als anderen, maar goed. Je aan je rol houden was cruciaal, dus was hij in de Hostclub soms net zo stil als Reszo. Bijna. Net zo weinig zeggen als hij was gewoon onmogelijk!



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

16
Vuur
Cynae
Cynae
Student


Got my new Shoes[&Cynae] Empty
zo mei 31, 2015 5:26 pm
'Dat kan best,' begon de jongen. Okay ze had het dus goed gezien, het was iemand van haar school. Het was best beschamend geweest als hij had gezegd dat hij niet op Rikka High zat. 'Ik ben Dave en ik ga inderdaad naar Rikka High. Zit je misschien in een paar klassen met mij? Ik volg onder andere Positieve Energie en Vuur,' legde de jongen uit. Ze hadden dus het zelfde element en de zelfde energie. Het was dan logisch dat ze een paar lessen bij elkaar in de klas zaten. "Oh ik ook dus dan zullen we wel een paar keer samen les hebben ja," zei Cynae met een vriendelijk glimlachje. Inmiddels had ze de naam van de jongen en zijn gezicht in haar geheugen gegriefd, onthouden. 'Moet jij ook iets hebben uit de stad?' Vroeg Dave haar vervolgens. Echter begon hij zelf uit te leggen wat hij nodig had voor zij ook maar haar mond open kon doen. 'Ik probeer schoenen te vinden, maar het is lastig,' vertelde hij. De brunette glimlachte, ze kende dat probleem maar al te goed. 'Het lijkt wel alsof ze vandaag niets hebben. Het is dat ik iets moet vinden, maar ik wilde eigenlijk al opgeven,' besloot hij zijn uitleg. Het meisje knikte bevestigend, het kwam haar allemaal maar bekend voor. "Ik heb kleren nodig en loop met precies het zelfde probleem als jij," gaf Cynae schouderophalend toe. "Ik snap ook nooit waar Astrals hun leuke spullen vandaan halen. Als ik zelf ga kijken kan ik nooit iets vinden."



https://2img.net/h/i1302.photobucket.com/albums/ag133/MightyCape/A%20Icon%209_zpsogxnoof6.jpg

16
Positief
Vuur
Dave
Dave
Student


Got my new Shoes[&Cynae] Empty
wo jun 03, 2015 4:41 pm
Okay, zij was dus wel sociaal? Niet verkeerd. Dave begon maar een beetje terug te praten, vrij willekeurig. Hij wist nooit precies waar hij het over moest hebben met Astrals die hij zomaar tegen het lijf liep. Ze zat dan wel in dezelfde klassen, eventueel, maar dat zorgde niet echt voor veel overeenkomsten. Misschien moesten ze over leraren gaan roddelen? Nah, dat was niet echt iets waar hij zin in had. Dus dan maar over dit onderwerp; het was neutraal, niet echt goed of slecht. Als je nu gelijk over gay rights begon, dan kon je nog wel eens in de problemen komen. Maar met onderwerpen zoals deze hoopte hij redelijk veilig te kiezen. Het meisje had in ieder geval een vriendelijke lach, dus hij verwachtte niet echt problemen met haar.

Zij had hetzelfde probleem? Gelukkig. Overeenkomsten waren altijd fijne dingen om over te praten. 'Nee, hé,' antwoordde hij op haar laatste woorden. 'Ze gaan waarschijnlijk naar de hoofdstad of shoppen thuis in vakanties,' beredeneerde Dave, waarna hij zijn schouders ophaalde. Echt veel boeide het hem niet. Maar het meisje.. zij wilde dus ook kleding hebben en was er ook een beetje klaar mee. Misschien was het vreemd om aan te bieden om mee te lopen, maar Dave was eigenlijk meer van plan de saaiheid van dit hele gedoe te vergeten. Daarbij kon de mening van iemand anders altijd wel helpen.. toch? 'Als je wil,' begon hij, 'Kan ik wel met je meelopen en helpen zoeken ofzo? Ik bedoel, ik ben het voor nu helemaal zat om naar schoenen te kijken en ik heb niet echt iets te doen..' Hij zei het soort van onverschillig, maar eronder zat twijfel. Kwam hij niet direct over als een creep? Hij zag verder niets in dit meisje, het was niet alsof hij haar ging ontvoeren. Het was alleen om de eenzaamheid tegen te gaan, die impulsen die altijd weer opkwamen in zijn hoofd. En misschien kon hij het meisje er nog een dienst mee doen ook. Hij zweeg, keek haar aan vanachter zijn spiegelende glazen. Ach, 'nee' was een valide antwoord. Het maakte hem allemaal niet zoveel uit.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

16
Vuur
Cynae
Cynae
Student


Got my new Shoes[&Cynae] Empty
wo jun 03, 2015 7:32 pm
'Nee, hé,' antwoordde de jongen. Blijkbaar kwam het hem ook bekend voor. 'Ze gaan waarschijnlijk naar de hoofdstad of shoppen thuis in vakanties,' vertelde Dave. Eigenlijk was dat wel logisch, daar kon zij natuurlijk niet kijken. Cynae knikte bevestigend op zijn woorden, waarschijnlijk had hij gelijk. 'Als je wil,' begon de blonde jongen. 'Kan ik wel met je meelopen en helpen zoeken ofzo? Ik bedoel, ik ben het voor nu helemaal zat om naar schoenen te kijken en ik heb niet echt iets te doen...' Opperde Dave vervolgens. Lang hoefde de brunette er niet over na te denken. Over het algemeen was ze wel makkelijk met dat soort dingen. Gezelschap was gezelschap en of het nou mannelijk of vrouwelijk was maakte haar niet uit, zo lang het maar gezellig was. Dave leek haar dan ook wel gewoon een aardige jongen en ze kon snappen dat hij het schoenen kijken zat was. "Ik vind het best hoor, als je dat wel vol kan houden?" Grinnikte Cynae vrolijk en lichtelijk plagend. Er waren überhaupt niet zo veel winkels meer over im in te kijken aangezien ze bij het grootste deel al wel binnen was gelopen.



https://2img.net/h/i1302.photobucket.com/albums/ag133/MightyCape/A%20Icon%209_zpsogxnoof6.jpg

16
Positief
Vuur
Dave
Dave
Student


Got my new Shoes[&Cynae] Empty
ma jun 15, 2015 2:35 pm
Hij mocht haar wel, tot nu toe. Zijn eerste indruk van haar was geen verkeerde en hij stelde zelfs voor of hij eventueel met haar mee kon gaan. Je weet wel, kleding shoppen. Oh, nu hij het zo tegen zichzelf herhaalde klonk het wel vreemd, maar het meisje leek er zelf gelukkig geen problemen mee te hebben. Ze luisterde beleefd naar hem en zei dat ze het goed vond. Er kwam een vrolijke grijns op Dave's gezicht te staan en de jongen sprong op van het bankje. 'We zullen zien hoe lang ik het volhoud!' zei hij enthousiast. In een gentlman manier die hij van de Host club geleerd had, stak hij zijn hand naar het meisje uit om haar van het bankje af te helpen. Nee, niet omdat ze polio had, maar omdat hij oprecht wat aardigs wilde doen. Kon ook wel eens gebeuren, right? Bovendien was ze zijn ontsnapping van de schoenenhel en dat vond hij prima. Zolang de kledingwinkels waar ze in gingen maar een beetje netjes waren, maar met iemand anders erbij om hem af te leiden had hij daar wel vertrouwen in.

Zodra ze allebei van het bankje af waren keek Dave om zich heen. 'Waar zullen we heengaan?' Dat werd redelijk snel beslist en hij begon die kant op de lopen, lette wel op dat hij niet te ver voor of achter het meisje bleef hangen. Als je met iemand meeging, was het wel de bedoeling om een beetje bij elkaar in de buurt te blijven hangen, niet? De jongen stak zijn handen in zijn zakken en liep daarom maar op een relaxt tempo door. 'Als ik vragen mag, waar kom jij vandaan? Ik kom uit Iriolis,' vertelde de jongen. Het voelde voor hem okay om eerst zijn eigen vraag te beantwoorden, als een soort van openheid die aangaf dat hij niet alleen iets aan haar vroeg, maar er ook informatie voor teruggaf. Misschien vond de ander het vervelend, maar voor Dave leek het de juiste manier van handelen. Het was een heel algemene vraag, maar hij had besloten dat dat wel een goede manier was om te starten met de kennismaking. Hij wist een naam; dat was al een begin! Zodra ze de winkel in waren keek Dave het meisje aan. 'En Cynae, zie je al wat leuks?'





Gesponsorde inhoud


Got my new Shoes[&Cynae] Empty
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oh bagga [&Cynae]
» Cynae Iniga Veletti
» The sick and weary. {-Cynae-}