Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.
 

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]


Let it goooo~ [&Cameron]




https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
ma mei 25, 2015 7:35 pm
Het was een mooie dag, en dat was voor Arran een goede reden om buiten zijn aantekeningen te gaan ordenen. Zich binnen kapot te zweten tussen die vier muren stond hem niet bepaald aan. Tenslotte kon hij buiten naar een peuk grijpen als hij daar de neiging toe had. Rustig begon hij de kreukelige papieren bij elkaar te rapen, dumpend op één bergje. Dat ordenen was slechts een inimienie stap richting het omhoog halen van cijfers. Ze stonden historisch laag en hoewel school ver van zijn interesse lijst stond, wou hij nog wel een beetje moeite doen om het te redden. Even de goede leerling uithangen, al wist Arran van zichzelf dat hij dat nooit lang zou volhouden. Nadat hij de papieren op een arm had genomen, nam hij in zijn andere hand een flinke beker koffie met zo’n dekseltje erop. Mocht hij niet in slaap willen vallen, dan had hij die cafeïne bom wel nodig. Warempel, hij was nu al een voorbeeldig leerling.
In de meest relaxte tred ooit waande Arren zich een weg naar buiten. De zon was zeer zeker niet zijn meest favoriete ding op deze planeet. Veel te heet voor zijn –meeste- donker gekleurde kleren. En hij trok echt niet iets opvallends aan. Het liefst bleef hij onzichtbaar, zodat hij in zijn vrije tijd kon doen wat hij wou. Een tactiek. Echter zou hij zich daar op het moment niet aan houden, want hij was immers nu een goede leerling. Met zijn voet duwde Arran de deur open. De temperatuur was aangenaam. Nog acceptabel. Warmer dan dit zou het niet moeten worden. Terwijl hij een paar slokken nam van de koffie, wandelde hij verder de court yard op. Enkele Astrals nam hij in zich op, niet al te lang naar ze kijkend. Op een één of andere manier kregen Astrals altijd zo’n soort zesde zintuig als je naar ze keek, want acht van de tien keer kijken ze nog terug ook nog.
Onverwacht kwam een wind opzetten. Eerst zachtjes, steeds harder. Arran wou ingrijpen, alleen maakte de koffie dat niet mogelijk, en voor hij het wist waaiden al zijn papieren als XXL confetti door de lucht. Een diepe zucht ontsnapte uit zijn keel, waarna hij nogmaals een slok koffie nam om zichzelf moed in te spreken de rommel op te gaan ruimen. Hoeveel blaadjes waren wel niet ontsnapt? Zeker wel een stuk of vijftig. ’Waarom vandaag nou weer,’ gromde hij binnensmonds. De drang om er simpel weg bij weg te lopen was groot, echter zette hij zich ertoe op z’n hurken te gaan zitten en het op te gaan pakken. Rustig pakte hij enkelen op, wou er nog een pakken waar hij stuitte op een paar voeten. Vanaf daar gleed zijn blik langs de benen omhoog, naar het gezicht. ’Mooie schoenen,’ sprak hij droog.


& Cameron



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
ma mei 25, 2015 7:50 pm
Met een zucht liep hij naar zijn kamer.
Het was warm, veel te warm. Daar had tie dus echt geen zin in.
Zonder op de andere jongens uit zijn kamer te letten trok hij zijn vest uit en liet het op de grond vallen, wat wat gemopper opleverde. Niet iedereen stelde een rommelige kamer op prijs. Hij hield niet van net, dan kon hij niks vinden.
Hij trok een shirt uit de kast (die lekker strak om zijn spieren sloot) en trok deze met een smirk aan. Ha, kon hij de knappe dude uitspelen. Altijd leuk. Cam liet de verontwaardigde jongens achter zich en liep de kamer uit, de trap af en liep naar buiten. Het eerste wat hij ging doen was een sigaret pakken.

Geamuseerd keek hij toe hoe de blaadjes van een jongen die hij al een tijdje in de gaten aan het houden was wegvlogen. Ach, dat kreeg je als je een stuudje was. Hij had daar geen last van, omdat hij zijn huiswerk niet maakte.
Met langzame passen slenterde hij naar de zwartharige toe, die zijn blaadjes aan het oppakken was, en ging naast hem staan. Eerst leek de ander hem niet op te merken, maar na een paar secondes kwam er een reactie. ’Mooie schoenen,’ Was de ander hem nou aan het bekijken? Z'n ogen gleden wel heel subtiel over zijn lichaam. "Als je me knap vindt kan je dat ook gewoon zeggen," zei hij zachtjes en hurkte door zijn knieën heen, waarna hij nog een trekje nam van zijn sigaretje, om vervolgens te helpen met het oprapen van zijn dingen.



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
ma mei 25, 2015 8:27 pm
Man wat had hij een spijt van deze beslissing. Hij had ergens gewoon een hangmat moeten neerhangen in de schaduwen, martini drinken en dan een flinke middagdutje doen. Maar nee, hij had gekozen voor het hersenkraken, voor het slim willen doen. Dat ook één keer en nooit weer. Wat bezielde hem eigenlijk? Twee dingen tegelijk meenemen. Het was allang bewezen dat mannen niet konden multitasken. Dit was enkel een extra bevestiging. "Als je me knap vindt kan je dat ook gewoon zeggen," Voor kort trok hij een wenkbrauw op. Slechts enkele seconden. Hij wou nog geen vooroordelen trekken. Tenslotte had hij misschien zo’n zelf reactie ontlokt. ’Als je dat gelukkig maakt,’ reageerde Arran nuchter. Het verraste hem enigszins dat de ander begon te helpen met opruimen. Dat iemand moeite zou doen voor stukjes boom. Zodra een groot aandeel rotzooi terug in z’n handen was, kwam de jongen met knakkende knieën overeind. Deze keer klemde hij de papieren stevig onder z’n armen, tegen zijn zij aan. Vervolgens stak hij een hand uit naar de onbekende. Of om die omhoog te helpen, of om de laatste rommel aan te nemen. Het was maar net waar de jongen voor koos. ’Bedankt trouwens,’ zei hij vervolgens. ’Het had niet gehoeven.’ Een zuinige glimlach verscheen op z’n lippen, al lachten zijn ogen niet bepaald mee. Arran wierp een lachend groepje een scherpe blik toe, om daarna een slok te nemen van de koffie. Het werk was nog niet eens gedaan en de beker leek al half leeg. Straks kon hij nog terug naar binnen nieuwe te halen.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
ma mei 25, 2015 8:38 pm
’Als je dat gelukkig maakt,’ een klein lachje verscheen op zijn gezicht en hij humde zachtjes. "Hmhm." Als de gentlemen hij was zakte hij door zijn knieën en begon hij wat blaadjes van de grond af te halen. Zijn ogen waren nog schuin op de andere jongen gericht en grinnikte toen die weer overeind kwam, terwijl er nog een heel deel blaadjes op de grond verspreid lag.
Cam raapte het overige deel van de papieren op, en zag dat de ander zijn hand voor hem uitstak. De kleine jongen versmalde zijn ogen voor een fractie van een seconde. Wat moest hij daar mee? Maar uiteindelijk (na maximaal een seconde) pakte hij de hand beet en liet de ander hem overeind trekken, waarna hij de papieren aan de ander overhandigde. ’Bedankt trouwens,’ Cam knikte naar hem. ’Het had niet gehoeven.’

De sigaret hing tussen zijn tanden geklemd en, nog steeds zo gentleman-ish, haalde hij deze uit zijn mond waarna hij hem uitstak naar de ander. Hij had deze jongen wel is vaker zien roken, dus was het beleefd om hem ook wat te geven, niet? Tenzij hijzelf een beter merk had dan hem.
Het pakje was hij natuurlijk in zijn kamer vergeten. Ongeveer. Het was niet zo dat hij de ander een afgelebberde sigaret wilde geven natuurlijk, maar het bespaarde heel wat om samen een sigaret te roken in plaats van allebei één, niet?



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
ma mei 25, 2015 10:23 pm
Kalm keek hij op de ander neer, waarna hij de andere jongen omhoog trok nadat die z’n hand had vastgepakt. Vervolgens nam hij de papieren over en stopte die onhandig bij de rest. De uitvinder van al dat huiswerk zouden ze een langzame dood moeten geven. Puur voor het verkloten van al die tiener levens. Arran keek omhoog, richting de zon die er flink op bakte. Misschien had hij de leren bikerjas uit moeten laten. Om wat lucht langs z’n voorhoofd te laten haalde hij een hand door z’n haar, streek het naar achteren, maar viel net zo hard weer terug in oude positie. Van die haarspeldjes gebruiken was ook geen slecht idee geweest, ookal zou dat nogal verwijft overkomen. Zijn blik viel op de voorgehouden sigaret. ’Nee dankjewel,’ glimlachte hij. Eraan verslaafd was hij, dat zeker. En het was ook niet zo dat hij zich vies zou gaan voelen van iemand anders, maar door het feit dat die jongen al had geholpen wou Arran niet nog meer tijd van de ander roven. ’Got my own. Tenslotte denk ik ook eerder dat ik je wat verschuldigd ben.’ Zijn ouders hadden hem wel wat manieren aangeleerd. Niet enkel grote gebaren hoefde “beloont” te worden. ’Wil je ijs? Ik trakteer. Een kleine cooldown voor de verrekte zon. Tenzij je niet wilt, of lust, natuurlijk.’ Zolang hij maar uit de zon stond, want het voelde aan alsof hij levend gebakken werd.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
ma mei 25, 2015 11:03 pm
Het haar van de jongen wilde niet uit zijn gezicht blijven zoala hijzelf dat wilde. Daar had Cam nou nooit last van, kuch kuch. Toen hij de sigaret aanbood, wees de ander zijn voorstel af, wat hem niet heel blij maakte, totdat hij de rede hoorde. 'Got my own. Tenslotte denk ik ook eerder dat ik je wat verschuldigd ben.' Dat was netjes, maar in Camerons ogen onnodig, al gaf hij er geen commentaar op maar nam hij een trekje van zijn sigaret. ’Wil je ijs? Ik trakteer. Een kleine cooldown voor de verrekte zon. Tenzij je niet wilt, of lust, natuurlijk.’ Cam glimlachte en knikte. "Lekker," zei hij, zijn toon wat vrolijker dan normaal. "Ik heet Cameron. En jij bent?" Vroeg hij nieuwsgierig; iets wat totaal niet bij hem paste.

- mobielpost :3



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
di mei 26, 2015 7:27 pm
De cafeïne leek beginnen te werken. Energie kwam omhoog pompen. Energie waar hij wat mee zou moeten doen, en toch besloot te onderdrukken. Dat kon hij de andere jongen niet aandoen. Het was niet dat hij als een hyper konijn rond zou jumpen. Alleen de wil om wat extreems te doen, werd meervoudig. Onderdrukken dus. De relaxte dude uithangen. "Lekker," reageerde de ander. Oh echt? Awesome. "Ik heet Cameron. En jij bent?" Arren keek naar de jongen, die dus de naam Cameron droeg, opzij. Namen, die waren er ook nog. Of course. Als een stel onbekenden ijs gaan halen kwam behoorlijk pedofiel over, ookal leek Cameron niet veel ouder te zijn. Naja, het leeftijdverschil op deze school kon sowieso niet al te groot zijn. ’Arran, leuk je te ontmoeten,’ antwoordde hij met een scheve glimlach. Kort daarna tuurde hij de court yard over. ’Volgens mij was daar ergens zo’n kerel met zo’n ijskarretje. Of die moet alweer verdwenen zijn.’ Een diepe, moeilijke frons verscheen in z’n voorhoofd. Hoe slecht kon een geheugen wel niet wezen? Had hij die kerel nou vorig jaar gezien? Dit jaar? Twee jaar terug? Oud, hij werd veel te oud. Vergetelheid was een teken van volwassen worden. Alsjeblieft nog niet. Tiener zijn stond hem veel meer aan. ’Welk jaar zit je trouwens? Je gezicht komt me niet echt bekend voor. Al moet ik toegeven dat m’n geheugen zo slecht is als een zeef. Excuse moi.’ Zijn lippen trokken op in een onschuldig grijnsje. Intussen had hij een sigaret uit z’n kontzak getoverd, waarna hij die aanstak en losjes tussen z’n lippen legde. Zo losjes dat het gevaarlijk voorover hing, haast eruit leek te tuimelen. Oefening baarde kunst.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
di mei 26, 2015 8:10 pm

De blik van de ander schoot naar hem toen hij zijn naam vertelde, en kort daarna kreeg ook Cam de naam van de vreemdeling te horen.  ’Arran, leuk je te ontmoeten,’ Arran grijnsde scheef, en het ontging niet dat dit ongeveer dezelfde scheve grijns was al die hijzelf had. Met zijn tweeën liepen ze over het plein heen. Cameron wist de weg niet, maar volgde de ander.
’Volgens mij was daar ergens zo’n kerel met zo’n ijskarretje. Of die moet alweer verdwenen zijn.’ Merkte de ander op, en de korte jongen grinnikte om de denkrimpel die in het voorhoofd van de ander verscheen. ’Welk jaar zit je trouwens? Je gezicht komt me niet echt bekend voor. Al moet ik toegeven dat m’n geheugen zo slecht is als een zeef. Excuse moi.’ Vlak daarna pakte de ander een sigaret. "Nou, ik ben 16, dus ik zit in de derde." Antwoordde hij. Met een glimlachje keek hij naar de balancerende sigaret. "Je moet hem niet zo houden," zei hij langzaam, waarna hij stopte met lopen en voor de langere jongen ging staan, waarna hij de sigaret zachtjes wat dieper in de mond van de ander duwde. "Anders heb je sneller kans dat het papier loskomt," vervolgde hij, waarna zijn groene ogen van de sigaret naar Arran's blauwe gleden.

+ a bit romance for u <3



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
wo mei 27, 2015 9:53 am
Met een simpele beweging gooide Arean de beker koffie weg in een voorbij komende prullenbak. Zou hij z'n aantekeningen daarbij doen? Nee, dat kon hij niet maken. Niet nadat twee individuelen daarvoor op hun knieën hadden gezeten, zoveel "moeite" hadden gedaan. Naja, zovee koeite was het opzich niet geweest, maar al veel te veel voor dat bergje ellende. "Nou, ik ben 16, dus ik zit in de derde." Dus, 16 jaar. Slechts een jaartje jonger. Een niet veel zeggend jaartje. In zijn ogen tenminste. 'Is het een beetje uit te houden daar?' Wat een stomme vraag. School was niet uit te houden. Dat eeuwige gezeik, de slaven arbeid. Eèn woord: verschrikkelijk. "Je moet hem niet zo houden," hoorde hij de ander langzaam zeggen. Hmn? Wat niet? Met vragend staande ogen hield hij stil. Grotendeels omdat Cameron voor hem kwam staan. Arran leek even te verstijven door de onverwachte beweging van de sigaret. Veroorzaakt door andermans handen. "Anders heb je sneller kans dat het papier loskomt." Zwijgzaam staarde hij Cameron aan, lichtjes van z'n apprepo. Wat voor houding moest hij nou opstellen? Hij wou wegkijken, vechten tegen de mogelijke kleur op z'n wangen. Echter was Arran van mening dat zoiets zwak overkwam. Hij had geen shotjes nodig om zelfverzekerd te blijven. Recht keek hij in Cameron's groene kijkers. Toen besloot hij zich te herstellen, voordat het te akward zou worden. 'Well, weer wat nieuws geleerd. Danku, Mister.' De bedoeling was er serieus bij te blijven kijken, wat leek te mislukken door de grijns die daar doorheen piepte. Vervolgens nam Arran een diepe trek en draaide z'n hoofd de andere kant wat op om daar de rook uit te blazen. Hij wou niet als een halvegare de rook in Cameron's gezicht uitblazen, ondanks dat de jongen zelf ook rookte. Tenslotte vonden velen de Huff&Puff sigaretten ranzig ruiken. Een bekend belletje liet hem in een bepaalde richting kijken. 'De ijscoman,' merkte hij op. Godzijdank was die er nog wel. Rustig begon hij die kant op te lopen, uiteindelijk ervoor stoppend. Zijn blik gleed over de menukaart. 'Zoveel keuze... Er is trouwens geen budget of iets dergelijks, dus leef je uit.' Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar de ander.


Ooc: altijd handig zo'n school waar je niks doet x3



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
wo mei 27, 2015 4:11 pm
'Is het een beetje uit te houden daar?'
Cameron grinnikte zachtjes en knikte. Het ging best goed, toch? Hij had redelijke cijfers en skipte gezond af en toe een klas.
Toen pas viel het de kleine jongen op dat de ander zijn sigaret niet goed hield, en met zachte passen liep hij naar de ander toe. "Je moet hem niet zo houden," zei hij zachtjes, en zijn duim duwde de sigaret verder de mond van de ander in. "Anders heb je sneller kans dat het papier loskomt," lichtte hij toe en zijn ogen gleden naar die van de ander.

Arran leek even van zijn stuk gebracht, en zelfs zijn wangen begonnen wat te verkleuren. Het was moeilijk voor Cam om een glimlachje te onderdrukken. 'Well, weer wat nieuws geleerd. Danku, Mister.' Het klonk ietwat geforceerd, maar dat maakte de jongen niets uit. Zolang hij maar bleef praten.
'De ijscoman,' zei de ander opeens en verward staarde Cameron hem aan. Uh, wat? "Oh, ja, de ijscoman," antwoordde hij vervolgens en hij liep achter de langere jongen aan. 'Zoveel keuze... Er is trouwens geen budget of iets dergelijks, dus leef je uit.' Há, alsof hij dat ging doen. Dat zou pas onbeleefd zijn, 10 bolletjes op iemand anders zijn kosten.
Zijn groene ogen gleden langs het menu. Er was chocola, hazelnoot, banaan, aardbei, framboos, kersen, twix.. Maar één smaak trok zijn aandacht en vastberaden richtte hij zich op naar de ander. "Mag ik een hoorntje, met één bolletje nutellasmaak?"



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
wo mei 27, 2015 9:01 pm
Arran keek toe hoe de ander eens knikte op z’n vraag. ’Beter van,’ reageerde hij, zijn stem zachter dan werkelijk de bedoeling was maar niet minder oprecht. Dat hijzelf school niet oké vond, omdat de kans bestond dat hij bleef zitten, wilde niet zeggen dat hij een ander het “geluk” niet gunde. Of er jaloers op was. Of er minachting over zou voelen. Dat zou uiteindelijk veel te veel energie gaan kosten. Niet de moeite waard. Nadat de sigaret safe en sound lag, volgens dokter Cameron, begon hij de rook via z’n neus uit te blazen. Een perfecte cover-up voor de licht gekleurde wangen, al had hij geen flauw idee of het wel degelijk werkte. Whatever.
Zodra hij een paar gerichte ogen voelde prikken, keek hij automatisch terug. Had hij soms iets raars gezegd? IJscoman Nee, niks raars aan toch? "Oh, ja, de ijscoman." Zachtjes grinnikte Arran, haast onhoorbaar, zijn blik op de verkopende man richtend. Die had z’n plek wel goed uitgezocht hier. Een goudmijntje. "Mag ik een hoorntje, met één bolletje nutellasmaak?" Nutella? Uit alle smaken had Cameron precies voor dát gekozen? Nutella, de heilige graal onder de chocola. Schijnbaar leek er nog een lover te zijn. Al glimlachend gooide hij de sigaret weg. ’Sure.’ Daarna richtte hij zich op de oudere man, wiens haren grijs en aardig uitgedund waren. ’Hoeveel voor de gehele bak Nutella?’ Vroeg hij hem, uiterst ernstig, alsof hij bezig was met een enorme deal. ’Nee gekheid,’ reageerde Arran vluchtig voordat de man er serieus op in ging. ’Gewoon twee hoorntjes met elk een bol Nutella.’ Vanuit zijn aardig versleten portemonnee haalde hij een paar muntjes, wat het samen 4,- maakte, die hij op het karretje neerlegde. Vervolgens nam hij het eerste hoorntje aan, meteen doorgevend aan Cameron. ’Alstu. Daarna nam hij z’n eigen en draaide meteen zijn rug richting de zon. Zolang het ijsje maar veilig was. De eerste lik deed hem tevreden kijken. Zo tevreden, alsof het een baby was dat diens flesje kreeg. Hoewel hij genoot van het ijs, wist hij dat hij nu niet alleen was. Hij voelde dat hij moest praten, om niet te afstandelijk over te komen. ’Doe je ook aan sport?’ Stomme vraag nummer twee. Niemand kreeg zó’n soort lichaam met niks doen. Great move Arran.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
wo jun 03, 2015 8:41 pm
Een glimlach verscheen op zijn gezicht.
’Sure.’ Antwoordde hij en hij glimlachte voorzichtig terug. ’Hoeveel voor de gehele bak Nutella?’ Meteen schoot het hoofd van Cameron op en keek hij verrast naar de ander. Toen pas had hij door dat Arran een grap maakte, en ook de ijscoman leek het nu pas te realiseren. Cam mompelde laag en een soort van beschaamd toen hij zijn hoofd weer naar beneden liet zakken. ’Nee gekheid,’ zei Arran. ’Gewoon twee hoorntjes met elk een bol Nutella.’ De groene ogen van Cam volgden de bewegingen van de ander, die netjes alstublieft zei tegen de man. Cameron pakte het ijsje en nam een lik, waarna hij meebewoog met Arran, zijn rug tegen de zon in.
’Doe je ook aan sport?’ Vroeg deze, en de ogen van Cam verwijdde eventjes, waarna zijn wenkbrauwen omhoog schoten met een cocky grijnsje erbij. "Heb je me goed bekeken?" Vroeg hij met een plagerige stem, waarna hij de ander een soort schouderduwtje gaf. "Nee maar, ik doe meer aan fitness. Workout." Gaf hij toe. Dat deed hij liever dan - wist hij veel, voetbal of zwemmen of iets in die richting.



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
wo jun 03, 2015 9:50 pm
Vanuit zijn ooghoeken had hij de reactie van de ander gadegeslagen, wat hem zwak liet grijnzen. Het maakte Arran niet zozeer uit wat de gedachte van Cameron erbij was geweest. Wellicht dacht die jongen wel dat hij gestoord was. Of juist sneu. Hij was ervan op de hoogte dat z’n soort humor niet de beste was, maar het werkte. Voor hemzelf. ’Of had je toch liever de hele bak gehad?’ Vroeg hij, nadat de ijsjes verdeeld waren. Dát was echter geen grap. Als Cameron daar werkelijk ‘ja’ op zou reageren, of slechts met een kleine neiging daar naartoe, dan zou hij wel zo idioot zijn het nog te doen ook. De “liefde” voor Nutella ging diep. Way too deep. Al die verslavingen… Zo slecht.
"Heb je me goed bekeken?" Arran stopte middenin een “lik”, waardoor het net leek of z’n tong zat vastgevroren aan het ijsje. Het duurde voor kort. Niet veel langer dan een seconde of twee, waarna hij de beweging afmaakte en het ijs in z’n mond liet smelten. Het kleine stootje deed hem grijnzen. ’Slechts een deel. Of ga je graag onder full-body scans?’ Vluchtig likte hij een lekkend randje van de hoorn af, voordat z’n vingers eronder kwamen te zitten. "Nee maar, ik doe meer aan fitness. Workout." Eenmaal knikte Arran. ’Effectief. Doe je het al lang?’ Wist hij veel hoeveel tijd over zoiets heen ging.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
wo jun 03, 2015 10:20 pm
’Of had je toch liever de hele bak gehad?’ De vraag kwam onverwacht maar een grijns verscheen op zijn gezicht, waarbij hij zijn hoofd van nee schudde. "Nee, gekheid." Antwoordde hij, het woordje gekheid imiteerde hij van Arran.
Toen de ander vroeg of hij sportte, kon Cameron het niet laten om een cheesy opmerking te maken. "Heb je me goed bekeken?" Vroeg hij dus plagerig, en Arran stopte midden in de lik van het ijsje. Cameron grinnikte door het grappige aanzicht. ’Slechts een deel. Of ga je graag onder full-body scans?’ Meteen schoten de wenkbrauwen van de korte jongen omhoog en hij draaide zich semi-verontwaardigd om. Hierna grinnikte hij.
"Nee maar, ik doe meer aan fitness. Workout." Antwoordde hij op de vraag. ’Effectief. Doe je het al lang?’ Vroeg Arran, en er verscheen een denkrimpel op het gezicht van Cam. Hij wist het niet zeker. Met een grijns trok hij zijn shirt omhoog en bekeek zijn eigen abs is goed en overdreven. "Hmm.." zei hij zachtjes, alsof hij héél diep nadacht. "Geen idee. Misschien een half jaar?" Zei hij tenslotte, en liet zijn shirt weer zakken.

Zijn handen bleven haken op de vingers van de jongen die op de één of andere manier opeens onder de chocola zaten. "Hé," merkte hij op en wees op de vingers, waarna hij het ijsje zonder praten overpakte, zodat de vieze hand vrijkwam. Hij gaf het ijsje aan de andere hand van Arran en met zijn groene ogen op de chocoladevingers gericht pakte hij de hand, waarbij hij de wijsvinger aflikte. Tsch, dan moest die ander maar schoon zijn.

{ IDK IF THIS IS TOO MUCH



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
do jun 04, 2015 5:32 am
"Nee gekheid," antwoorde de ander, wat Arran breed liet grijnzen bij het horen van de imitatie. Jah, gekheid. Moest kunnen toch. Echter schoot er even door hem heen dat hij Cameron beledigd had, na dat full-body scan gedeelte. Bijna, bíjna had hij z'n waffel open getrokken om te zeggen dat hij 't niet op die manier bedoelde, tot hij de ander z'n grinnik hoorde. Thank god. Die jongen kon wel wat hebben. Beter van. Astrals die snel op hun tenen getrapt waren hield hij niet zo allemachtig van.
Toen Cameron ineens z'n shirt omhoog trok, gebeurde dat hetzelfde met Arran's wenkbrauw. Okè. Inderdaad veel spieren. Not bad looking at all. Echter richtte de zwartharige jongen z'n blik weer op z'n ijs. Niet omdat het hem zo interesseeerde. Meer omdat hij niet de godgansetijd naar de ander zijn spieren wou kijken. Een full body scan. Nope. Nope. Nope. "Hmmn," hoorde hij zacht. "Geen idee. Misschien een half jaar?" Dat was wel indrukwekkend. 'Voor elk blokje een maand,' merkte hij op. Een dom detail, alleen was het er eerder uit dan gedacht. [If he haz an 8-pack, dan moet je dit maar negeren xD]
"He." Arran keek op. Wat? Eerst dacht hij dat Cameron het tegen een bekende had, maar in plaats daarvan werd z'n ijs gekidnapt. Voor even, want hij kreeg het in de andere hand geduwd. Why? Daar kwam gauw genoeg antwoord op. Hij voelde hoe het gelekte ijs van z'n vinger werd gelikt. Was dit serieus? 'Eh..' Een paar keer knipperde hij met z'n ogen. 'Nou, hopelijk heb je daarvan genoten.' grinnikte hij vervolgens. 'Thanks voor die persoonlijke service. Schoner dan dit had het haast niet kunnen worden.' Scheef grijnzend keek hij Cameron aan. 'Maar als je graag een extra lik van m'n ijs had willen hebben, had je het kunnen vragen.' Kort daarna knipoogde hij plagend.


~Mobiellie post, excuse moi voor de slechtheid



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
vr jun 12, 2015 6:08 pm
Een smirk was duidelijk op zijn gelaat te zien toen hij zijn shirt omhoog trok. Hij bekeek de reactie van de ander goed en had moeite met zijn gezicht neutraal te houden bij de verbaasde blik van Arren. "Hmmn," zei hij alsof hij heel diep nadacht, maar het was vooral om tijd te rekken. Uiteindelijk liet hij zijn shirt weer zakken en zei toen zachtjes dat hij iets van een half jaar hiervoor getraind had.
'Voor elk blokje een maand,' Merkte de ander op en een zachte grinnik was van Cameron te horen, waarbij hij zachtjes een "Ja," mompelde.
"He." Zei hij vervolgens, waarna hij op de vingers van Arran wees. Die duidelijk vies waren van zijn nutella ijsje. Kijk, daar moest wat aan gedaan worden. Met een rustige uitdrukking op zijn gezicht pakte hij het ijsje af om de hem vervolgens in de andere hand te duwen. Hij pakte de vieze hand en bracht deze naar zijn mond, waarna hij rustig het gesmolten ijs eraf likte.
'Eh..' Stamelde Arran, en een soort glimlach verscheen op het gezicht van Cameron. 'Nou, hopelijk heb je daarvan genoten.' Grinnikte hij daarna en smooth liet Cam de hand van de ander zakken, maar liet hem niet los. Hij keek gemaakt verveeld de andere kant op waarbij zijn duim rondjes draaide over de rug van de hand van Arran. 'Thanks voor die persoonlijke service. Schoner dan dit had het haast niet kunnen worden. Maar als je graag een extra lik van m'n ijs had willen hebben, had je het kunnen vragen.' Het hoofd van Cam draaide weer naar die van Arran en hij glimlachte voorzichtig. Hij bleef glimlachen bij deze jongen, niet normaal zeg. "Ik heb m'n eigen ijsje," Antwoordde hij waarbij hij een lik van zijn ijs nam. Zijn hand hield nog steeds die van de andere jongen vast. De ogen van Cam vielen op een stelletje ergens verder op, en hij kneep zijn ogen samen. "Disgusting." Zei hij zachtjes toen hij zag hoe het meisje de jongen helemaal overviel met zoenen. Niet dat hij niet van zoenen hield, maar als je zo hard bezig was, kon je net zo goed een kamer zoeken.



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
vr jun 12, 2015 8:44 pm
Na de persoonlijke verzorging had Arran min of meer wel verwacht zijn hand terug te krijgen. Fout gedacht. Het bleef in beslag genomen. Of nou ja, “in beslag”? Dat was iets te hard uitgedrukt, aangezien het eerder leek op een gratis handmassage. Hoorde dat bij de service? Hij had werkelijk geen idee wat hij ervan denken moest. Niet dat het hem echt dwars zat, noch dat hij het verschrikkelijk vond. Het was… Well, hij kon het niet beschrijven. Iets aparts, wat hij nog niet kende, dus stelde hij de nonchalante, relaxte houding op. Zoals hij altijd met nieuwe situaties dealde.
Haast had de jongen zijn ijsje tegen de verveeld kijkende z’n wang geduwd. Een opwelling, puur om die blik van diegene gezicht te krijgen. Verveling was negatief en dat wou Arran voorkomen. Maar hij hield die opwelling in. Ten eerste omdat het ietswat gespeeld leek. Ten tweede omdat het ijs veel te lekker was voor zoiets, en om ijs van iemands wang af te likken. Nah, zo ver ging hij niet. Een wang was geheel anders dan een vinger. Een wang was meer… Intiem, vond hij. Iemand met een bepaalde fetisj zou dat wellicht anders vinden. "Ik heb m'n eigen ijsje," was het antwoord. Twee bolletjes waren nog altijd beter dan één. ’True that.’
Met ongenoegen werkte hij het laatste beetje ijs van het hoorntje naar binnen. Die zon… Een groot deel Nutella was gewoon gesmolten en naar de punt gedropen. Wat een naaierij. Hij wou het hoorntje niet eens opeten. "Disgusting." Hoorde Arran zacht naast zich, wat zich weer liet focussen op de wereld rondom hen. Om erachter te komen waar Cameron het over had, volgde hij diens blik. Oh wauw. Die twee zagen eruit alsof ze elk moment hun kleren uit konden trekken. Toch kon hij het niet laten de jongen naast hem een beetje te plagen.  Hij sloot zijn vingers om die van Cameron, waarna hij hun handen eens heen en weer schudde. Kort daarna ontspande hij z’n vingers weer. Ja, straks had die jongen helemaal niet door dat ze nog altijd hand in hand stonden. Natuurlijk kon Arren zich lostrekken, maar ergens… Leek en voelde dat zo gemeen over te komen. ’Stiekem… Héél stiekem ben je jaloers,’ Reageerde hij, vanuit zijn ooghoeken naar de ander kijkend. ’Nee… Gekheid. Het feit dat Cameron dat woord eens van hem had gekopieerd, liet het ‘m enkel meer zeggen. Vervolgens keek Arran fronzend naar het kleffende tweetal. ’Het schijnt dat je met één minuut zoenen 26 calorieën verbrand. Nog even en dat wicht is binnen record time een skelet.’ Typisch. Belangrijke dingen in de les vergat hij zo. Maar onbenullige dingen, zoals dat, dat bleef dan weer hangen. ’Onbenullige informatie, I know.’



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
vr jun 12, 2015 9:11 pm
De ogen van Cameron schoten naar een stelletje dat elkaar wel leek op te vreten. "Disgusting." Merkte hij zachtjes op en hij rolde met zijn ogen. Uit het niets voelde hij de hand van Arran die bewoog, en er verscheen een teleurgestelde glinstering in zijn ogen. Ah, hij zou hem wegtrekken. Maar wat er gebeurde was iets wat Cam totaal niet verwacht had; hen vingers wonden zich om elkaar heen en al snel hadden ze elkaars handje vast. Hoe klef het ook klonk. Arren bewoog hun handen heen en weer en de kleine jongen probeerde heel hard een blos te onderdrukken, maar binnen no time had hij rode wangetjes. De vingers van de ander lieten hem weer wat los en opnieuw kwam er een teleurgestelde glinstering in de groene ogen van Cameron.
’Stiekem… Héél stiekem ben je jaloers,’ Cam keek op en zag de ander naar hem kijken, waarbij hij zijn haar voor zijn ogen liet glijden. Hopelijk kon de ander hem niet zien blozen, want dat zou awkward zijn. Ja, hij wilde wel een vriendje. Of vriendinnetje. Maar dat leek hem gewoon net niet te liggen.
’Nee… Gekheid.’ Er verscheen een grijns op het gezicht van Cameron en hij keek omhoog, door zijn wimpers heen, waarna hij dit beaamde. "Gekheid," zei hij zachtjes. ’Het schijnt dat je met één minuut zoenen 26 calorieën verbrand. Nog even en dat wicht is binnen record time een skelet.’ Cam grinnikte en knikte. "In vijf seconden is er niks meer van d'r over." Zei hij serieus en knikte erbij. ’Onbenullige informatie, I know.’ Verbaasd keek de korte jongen omhoog. "Ik vind 't niet erg." Zei hij en onbewust beet hij op zijn lip.



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
vr jun 12, 2015 10:27 pm
Zelfs na de kleine “wake-up call” had Cameron nog niet losgelaten, waaruit Arran min of meer concludeerde dat het wel degelijk een bewuste actie was. Nou moest hij zelf ook toegeven dat het aanzien van dat kannibalistische schouwspel best wel beangstigend was. No wonder dat je dan steun zocht. Wat voor bullshit gedachtes verzond hij nou weer allemaal? Lichtjes schudde Arran zijn hoofd, om die waanzin te verdrijven. Wie zei dat er überhaupt wat achter moest zitten? Wellicht was Cameron wel gewoon een jongen dat graag van fysiek contact hield. Wist hij veel. Ja, liet hij het daar maar op houden.
Arran keek toe hoe de ander diens groene ogen leek te verbergen achter het zwarte haar. Het toverde een kleine lach op zijn gezicht. ’Verstop je niet joh, ik plaag maar wat.’ Vervolgens nam hij het overgebleven koekje in z’n mond, om een hand vrij te hebben en haalde plagend een hand door Cameron’s haren. Daarna nam hij de koek weer uit z’n mond. Eigenlijk had hij zelf niet eens recht van spreken. Vaak genoeg trok hij zich terug in een soort veilige “schild”. Alles om onzichtbaar te blijven. De drang naar echte vrienden vinden was groot geweest. In je uppie overblijven was namelijk verre van ideaal. Maar die angst… De angst om na zoveel moeite verlaten te worden had de overhand. Alleen overblijven was zijn safety zone. Hoe meer hij daaraan dacht, hoe dommer het overkwam.
"Gekheid." Dat deed hem geamuseerd grijnzen, waarna hij besloot zijn blik eens anders op te richten. Gewoon iets randoms, totdat de stem van Cameron zijn aandacht weer trok. "In vijf seconden is er niks meer van d'r over." Arran lachte kort. ’Inderdaad. Erg dit.’ De bedoeling was geweest er net serieus op te reageren zoals de ander dat had gedaan, maar faalde doordat hij al lachte. Het ergste was nog dat hij dat soort dingen al helemaal in zijn hoofd zag gebeuren. Beeld denken. Prachtig. "Ik vind 't niet erg." Met kalme ogen keek hij naar de groene, verbaast staande. Daar vanaf gleden ze naar Cameron’s lippen. Voordat hij er erg in had, tikte hij teder met zijn duim tegen Cameron’s onderlip. ’Niet bijten,’ mompelde hij, zijn hand weer laten zakkend. ’Voordat je straks een koortslip hebt.’ Een voorzichtige grijns verscheen op zijn gezicht. ’En door nood een week lang geen calorieën kan verbranden, zoals die twee.’



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
vr jun 12, 2015 11:26 pm
’Verstop je niet joh, ik plaag maar wat.’ Zei Arren, waarna z'n hand door het zwarte opgeschoren kapsel ging van Cam. Wat er natuurlijk voor zorgde dat Cam roder werd. Oh, hij moest echt stoppen met blozen.
’Inderdaad. Erg dit.’ Reageerde Arren op zijn opmerking en een glimlach verscheen op het gezicht van Cam. Like, hij was om de vijf seconden aan het glimlachen door deze jongen, kon het nog beter? Toen Arran zich verontschuldigde voor zijn vele gepraat, haalde Cam simpel zijn schouders op en zei zachtjes dat hij het niet erg vond, waarna hij zonder dat hij het zelf doorhad op zijn lip beet.]
Hij keek naar de blauwe, verbaasde ogen van de grotere jongen die op zijn lip tikte, wat hem op zijn beurt weer verbaasde. ’Niet bijten,’ mompelde Arran. ’Voordat je straks een koortslip hebt.’ Cam's ogen vergrootten voor een seconde waarna hij weer zijn normale gezicht kreeg. "Kan dat?" Vroeg hij, ietwat angstig. Ew, dat zou echt vies zijn. ’En door nood een week lang geen calorieën kan verbranden, zoals die twee.’ De dunne wenkbrauw van Cameron schoot de lucht in, waarna hij een soort "Ha!" liet horen. "Alsof ik iemand heb om 'calorieën mee te verbranden'." Zei hij, met een veelbetekenende blik. Single as a pringle.



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
za jun 13, 2015 5:54 am
"Kan dat?" Nonchalant beet Arran een stukje koekje los en kauwde daar op, min of meer om zichzelf wat af te leiden. Te voorkomen dat hij nog meer rare dingen ging doen. Hij was al de hele tijd zo dom bezig. Zoveel aan de praat zijn, zo vroeg in een ontmoeting, had hij nooit eerder gehad. Normaal gesproken hield hij zich stil, keek hij de kat uit de boom. 'Joah, alles kan. Koffie kan, thee kan, melk kan...' Vermoeid door zichzelf wreef Arran zich in z'n gezicht. 'Flauw...' Gaf hij vervolgens toe. 'In ieder geval, het kan wel. Elke beschadigde lip kan een koortslip opleveren.' Biologie was schijnbaar toch niet zo onnodig geweest. Wat hem nog het meest verbaasde dat hij wat van die lessen had opgevangen. Regelmatig deed hij rond die tijd een middag dutje. "Ha!" Klonk het, haast sarcastisch. "Alsof ik iemand heb om 'calorieën mee te verbranden'." Arran lachte zacht en wreef eens over z'n wang. High five buddy. Ook hij had dat niet. Tenminste nooit langer dan 4 uur. In een club. Waar alcohol vloeide. 'Er zijn genoeg kandidaten,' sprak hij, eens rondkijkend naar de rest van het volk. 'Die, of die, of die.' Terwijl hij dat zei, knikte hij naar een aantal meiden. 'They would love to go on a diet.' Oke nee, hij moest echt stoppen met die jongen plagen. Met teveel praten sowieso. Straks werd Cameron nog doof. 'Maar he, ik sluit aan bij de club.'



-kleine mobiel post, sorry :x



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17
Negatief
Vuur
Cameron
Cameron
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
za jun 13, 2015 10:12 am
Zijn groene ogen schoten met een soort van angstige blik naar Arran. Hij wilde geen koortslip. Ew. 'Joah, alles kan. Koffie kan, thee kan, melk kan...' Was het antwoord en een kleine grijns verscheen op Cam's gezicht. 'Flauw...' Zei de ander maar de kleine jongen schudde zijn hoofd, waarna hij omhoogkeek. "Nah." Antwoordde hij, zijn grijns ietwat vergroot. 'In ieder geval, het kan wel. Elke beschadigde lip kan een koortslip opleveren.' Serieus? Dat was nieuw voor hem, en onwillekeurig haalde hij zijn eigen duim nu over zijn lip, die nogal kapot aanvoelden. Oeps.
’En door nood een week lang geen calorieën kan verbranden, zoals die twee.’ Hierbij keek Cameron de ander sarcastisch aan, waarbij hij hard "Ha!" zei en zijn hoofd schudde. "Alsof ik iemand heb om 'calorieën mee te verbranden'." Arran lachte zacht, waardoor het onmogelijk was voor Cam om geen warm gevoel in zijn buik te voelen. Hormonen, bah. 'Er zijn genoeg kandidaten,' zei de langere jongen vervolgens. 'Die, of die, of die.' De groene ogen volgden de blik van Arran maar degene die hij aanwees waren meisjes. De verkeerde soort. 'They would love to go on a diet.'
'Maar he, ik sluit aan bij de club.' Zei de ander vervolgens en Cameron keek hem verbaasd aan. "Ik dacht dat je wel een vriendin zou hebben?" Vroeg hij en schudde zijn hoofd. "Ikzelf trouwens niet, ik val niet op meisjes, snap je." De allereerste keer dat hij het hardop zei, bij een jongen die hij pas kende nota bene. Weer kreeg hij blosjes op zijn wangen.



https://2img.net/h/oi59.tinypic.com/e64vmf.gif

17 freakin' years
Negatief
Aarde
Arran
Arran
Student


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
za jun 13, 2015 6:32 pm
De verbaasde blik van Cameron was priceless. Schijnbaar had die jongen dus niet verwacht dat hij vrijstaand was. Of hoe ze dat de laatste tijd ook noemden: single. Het had Arran nooit écht dwars gezeten dat hij nog geen relatie of whatever eens met iemand had opgebouwd. Astrals schenen tegenwoordig te vallen op uiterlijk. Maar zodra ze je beter leerden kennen, achter je interesses en doelen kwamen, renden ze keihard weg. Daar deed hij het niet voor. Uiterlijk was voor hem slechts een bijzaak. Persoonlijkheid, dat was belangrijk. "Ik dacht dat je wel een vriendin zou hebben?" Arran trok bij het horen een sarcastisch gezicht. Vrouwen waren daarin nog het ergst. Hoog eisstellend volk.Prima om mee om te gaan. Alleen om daarmee wat te beginnen… Dan zat hij nog liever in opgesloten in Alcatraz. Al die stemmingswisselingen.. Nope. Dikke nope. "Ikzelf trouwens niet, ik val niet op meisjes, snap je." Dat liet hem glimlachen, terwijl zijn hart out of nowhere een slag harder leek te slaan. Oh, vandaar dat hij die wijven afwees. ’Ah zo,’ zei hij kalm. ’Respect dat je dat zo openlijk zegt. Velen durven er niet voor uit te komen.’ Enkele seconden bleef hij stil, wat voor zich uit starend, waarbij hij besefte hoe warm het ineens geworden was. Daarvan gaf hij uiteraard de zon de schuld. Rustig trok hij z’n leren jack uit, hopend dat dat effect zou hebben. Maar nee. Waardeloos. ’Ik doe niet aan vriendinnen. Veel te lastig volk. Begrijp me niet verkeerd, ze zijn prima om mee om te gaan, alleen meer dan dat.. Meh.’ Hij “gooide” de jack over zijn schouder, en hielt die daar door zijn vinger door het lipje te steken. Plots ontsnapte een hik uit zijn keel, wat hem brommend de andere kant op liet kijken.





Gesponsorde inhoud


Let it goooo~ [&Cameron]  Empty
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dave Cameron
» Cameron Akiyama
» What Class? [Cameron]