Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.
 

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]


Mayla Coldwater




https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

16 years
Water
Mayla
Mayla
Student


Mayla Coldwater Empty
ma mei 11, 2015 1:01 am

GENERAL
[ NAME ] Mayla Coldwater
[ GENDER ] vrouw
[ AGE ] 16 years
[ ELEMENT ] Water
[ ENERGY ] positief
[ YEAR ] First year
[ BIRTH PLACE ] Elion

APPEARANCE
[ HAIR ] Wit/blauw licht aan de lichtval
[ EYES ] Heldere ijsblauwe ogen
[ LENGTH ] 1.30
[ BUILD ] Ze is verdomt klein voor haar leeftijd en word er niet graag over geplaagt.
[ CLOTHES ]Normaal meestal korte rokjes om vooral de jongens uit te dagen, maar vooral blauw en wit zijn haar favorite kleuren
[ SPECIAL ] Wanneer Mayla verdrietig is zit ze altijd bij het water zo niet dan vaak net onder het water oppervlak.

PERSONALITY
[ LIKES ] Water, lol en gezelligheid
[ DISLIKES ] Herrie schoppers, pesters en Astrals die denken de baas over haar te kunnen spelen.


GESCHIEDENIS
Mayla heeft een zeer gelukkige jeugd gehad. Haar ouders zijn rijk geworden van de handel in vis van het noorden naar het zuiden en naar de rest van alle Continents in Dünya, maar ze is altijd opgevoed om zich niet als een prinsesje te gedragen.

ETCETERA
Mayla is verder een zeer vrolijk meisje, maar als ze over haar lengte gaan spotten kan ze heel, heel erg boos worden en bevriest ze haar plaaggeesten. Verder heeft ze een zeer snel vertrouwen naar andere toe tenzij ze haar vertrouwen en respect naar anderen beschamen.