Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.
 

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]


Flying blood




https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18
Water
Scarlett
Scarlett
Student


Flying blood Empty
za mei 09, 2015 9:26 pm
Scarlett keek verveeld voor zich uit. Haar handen had ze in haar jaszak gestopt en haar blik bleef maar voor haar. Niet een keer keek ze in het rond. Ze was nog maar juist hier gearriveerd en ze hoorde eigenlijk naar de school te gaan om zich aan te melden. Maar dat deed ze niet. Nee, daar had ze nog geen zin in. En wat beter dan eerst de omgeving gewoon wat te bekijken. En ze had genoeg gehoord van ' the pit' En was nieuwsgierig ernaar. Haar bloedrode ogen maakte de grijns op haar lippen nog gevaarlijker. Haar handen waren in haar zakken tot vuisten gebald. eenmaal daar aangekomen moest de jongedame alleen maar nog meer grijnzen. De geur was muf en ze kon de bloed haast voelen lopen bij de gewonden die nu in de ring zat. Op haar gemakjes ging ze gaan zitten en zette de muziek op haar gsm uit en keek geamuseerd toe bij het zien van hoe het bloed over heel de grond leek uitgespreid te zijn. Haar ogen volgden beide hun bewegingen en ze kon al snel de zwakke punten zien. Het was eigenlijk best wel zichtbaar " Amateurs" bromde ze tegen haar zelf. Het ging er nogal heftig aan toe. Maar niets dat Scarlett niet aankon. Vechten had haar van jongs af aan al aangetrokken. Maar misschien kwam dat doordat ze veel mee in contact was geweest.
(Tommy)


Laatst aangepast door Scarlett op zo mei 10, 2015 8:21 pm; in totaal 1 keer bewerkt



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18
Water
Tommy
Tommy
Student


Flying blood Empty
zo mei 10, 2015 4:16 pm
Bloed vloog in het rond, vuisten kwamen hard tegen kaken en neuzen aan en zo ging het de hele tijd door. Astrals om hem heen waren zeer hard aan het juichen en hadden er duidelijk plezier in. Tussen alle ruige types stak Tommy toch uit met zijn iets verzorgder uiterlijk en zijn nettere kledingstijl. Het was wel duidelijk dat hij niet iemand was die aanwezig was voor mee te vechten. Kijken was voor hem genoeg en geld verdienen ook. Om de zoveel tijd wedde hij wel eens op iemand, en tot zijn geluk had hij iedere keer gelijk dus mocht hij de winst in zijn zak steken. Zo maakten hij er zijn eigen wedstrijd van, maar dan één waar hij geld mee verdiende zonder dat hij moest bloeden.
Tommy keek vanuit zijn ooghoeken opzij naar het meisje dat er was komen te staan. Het kwam niet geheel door haar uiterlijk, maar meer door wat ze zei dat hij keek. Een grijns had zich gevormd op zijn gezicht waarna dat hij terug naar het gevecht keek. Uit de binnenzak van zijn vrij geklede vest nam hij een sigaret en een aansteker. ‘Beweer je dat je het beter kan?’ sprak de jongen rustig. De sigaret stak al in zijn mond en met het vuurtje stak hij het aan. Vanachter zijn zonnebril keek hij de wit harige aan. Hij hield echt van het zwarte ding met zijn donkere glazen. Astrals zagen zo niet waar hij naar keek. ‘Misschien moet je de Astrals hier een demonstratie geven van hoe echt vechten is. ‘ Met zijn hand had Tommy het gebaar gedaan naar de rest van de toeschouwers die hard aan het juichen waren.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18
Water
Scarlett
Scarlett
Student


Flying blood Empty
zo mei 10, 2015 10:03 pm
Geen enkele keer keek ze van het gevecht weg. Een gevecht is niet alleen maar met alles wat je hebt te slaan. Het gevecht gaat erover dat je tegenstander neer gaat. En het best zo snel mogelijk. Dat wou niet zeggen dat je er zonder bij na te denken moest op de tegenstander gaan vliegen. Haar handen gleden door haar haren en ze slaakte een lichte zucht. Waarschijnlijk zocht ze er nu teveel achter. Het kwam door de reis. Die had haar vermoeid gemaakt. Daarom had ze geen zin om rechtstreeks naar de school te gaan. Voor dat ze ondergedompeld zou worden in al dat huiswerk gedoe wou ze even ontspannen door naar gevechten te kijken. Lichtjes rekte ze zich uit en voelde hoe enkele botten van haar kraakten. Kwam door dat te lang stil zitten in de zelfde positie. Zelf wanneer iemand naast haar kwam zitten keek Scarlett niet op. Pas wanneer hij tegen haar sprak draaide ze zich lichtjes naar hem toe. ‘Beweer je dat je het beter kan?’ sprak de jongen rustig. " Dat heb ik niet gezegt, maar je kunt zo zien dat ze beide nou niet echt veel ervaring hebben" sprak ze even rustig terug. Al weer gericht op het gevecht. De ene leek er erger aan toe te zijn dan de andere. ‘Misschien moet je de Astrals hier een demonstratie geven van hoe echt vechten is. ‘ Haar handen had ze in haar leren jasje gestopt. " Ik denk niet dat men het zou aanvaarden als ik met nogal blauwe plekken naar school ga op de eerste dag." Het onmogelijk om geen enkele klap te krijgen. Je zult er altijd wel een paar hebben. hoe goed je ook mag zijn. Tenzij je een professionele bent. Iets dat zij weer niet is.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18
Water
Tommy
Tommy
Student


Flying blood Empty
zo mei 10, 2015 10:14 pm
‘Dit is ook geen professioneel boksen, vecht, aframmelen. Hoe je het hondje ook wilt noemen.’ Zijn blik bleef weer heel de tijd op het gevecht. ‘De meeste doen het om stoom af te blazen, omdat ze het leuk vinden of gewoon omdat het kan. Niemand hier let echt op technieken of weet hoe perfect vechten is. Om maar even kort te zeggen; iedereen hier is een amateur.’ Tommy had al genoeg gevecht gezien hier om te weten hoe dat sommige vochten. Ondanks dat ze niet allemaal professioneel waren hadden ze allemaal hun eigen techniek. Sommige gingen echt voor de zwakkere plekken waar onder andere de maag, onderrug, slokdarm bij hoorden. Het was wat smerig spelen maar het was zeer effectief. Andere werkten dan weer juist beschermend en probeerde zelf zoveel mogelijk klappen uit te delen maar er zelf goed van af te komen. En dan had je de vurige types die er gewoon op los klopte.
‘Zo zit dat, je bent dus de nieuweling van de school,’ zei Tommy met een grijns op zijn gezicht, maar hij keek haar nog steeds niet aan. De persoon waar hij geld op gezet had was aan het winnen. Hij ging het dubbele maar weer eens terug krijgen.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18
Water
Scarlett
Scarlett
Student


Flying blood Empty
ma mei 11, 2015 10:00 am
Scarlett was niet zoals de andere aan het roepen om degene die ze wou zien winnen. als ze op iemand wou gaan wedden dan gaat ze wel naar een plaats waar profesionelere Astrals zouden vechten. ‘Dit is ook geen professioneel boksen, vecht, aframmelen. Hoe je het hondje ook wilt noemen.’ Zijn blik bleef weer heel de tijd op het gevecht. ‘De meeste doen het om stoom af te blazen, omdat ze het leuk vinden of gewoon omdat het kan. Niemand hier let echt op technieken of weet hoe perfect vechten is. Om maar even kort te zeggen; iedereen hier is een amateur.’ Scar grinnikte lichtjes " Zo mooi uitgelegt. Ik hoop dat je daar niet te lang over hebt moeten nadenken. Sprak ze lichtjes spottend maar de glimlach op haar gezicht verminderde de spotting wel.

Als ze hier echt langer op school had gezeten dan zou ze inderdaad misschien zich hier wel hebben ingeschreven. Want zoals hij al zei is zij een van de Astrals die hun stoom wel zouden kunnen afblazen. Maar ze was nieuw, En het was niet de bedoeling dat ze van de eerste dat al niet toegelaten zou worden. ‘Zo zit dat, je bent dus de nieuweling van de school,’ In een nonchalante beweging haalde ze even haar schouders op. " Jammer genoeg wel ja. " even bekeek ze hem aandachtig " en ik zou kunnen zeggen dat jij ook van de school bent" vervolgde ze. " Zijn er dingen dat ik moet weten om er rekening mee te houden. Of valt alles nog wel mee?" op haar vorige school waren ze zeer streng geweest. Juist daarom had ze ervoor gezorgt dat ze werd geschorst.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18
Water
Tommy
Tommy
Student


Flying blood Empty
vr jul 03, 2015 8:21 pm
Vanuit zijn ooghoeken keek hij opzij naar het meisje wanneer dat hij de spottende opmerking te horen kreeg. Waar was dat nu weer voor nodig? Met een kleine frons keek hij haar dan ook aan. Hm, misschien dat het wel aan heer leeftijd lag en zat ze gewoon midden in haar tienerjaren. ‘Je had je antwoord toch snel? Het lijkt me dus niet dat ik daar lang over hem moeten nadenken,’ sprak hij rustig waarna dat hij zijn blik richten op het gevecht dat af liep met een hard boks tegen iemand zijn gezicht.
Zoals hij verwachten zat het meisje bij hun op school en was ze in ieder geval de nieuweling. Wel, ze moest al niet denken dat hij een rondleiding ging geven. ‘Waar je rekening mee moet houden hangt af van hoe jij je gedraagt,’ sprak hij grijnzend. Natuurlijk werden de vervelende types die zorgde voor ruzie harden aangepakt dan de brave leerlingen die braaf deden wat ze moesten doen. Het meisje zag er echter eerder uit als het rebelse type. ‘Maar als ik op mijn eerste indruk af moet gaan ga jij nog flink in de problemen komen,’ zei hij met een knipoog al zou die niet meteen opvallen doordat zijn bril zijn ogen grotendeels bedekte.





Gesponsorde inhoud


Flying blood Empty
 Soortgelijke onderwerpen
-
» blood rights [ OPEN ]
» Blood, pain and victory |Open