Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]

Danger is my middle name

http://i1302.photobucket.com/albums/ag133/MightyCape/A%20Iconn_zpsgarfwntk.jpg

17
Negatief
Vuur

Administrator

ma okt 19, 2015 10:41 pm
Hij hoefde de uitleg niet te horen, wist al precies wat er van hem verwacht werd, waar en hoe laat hij moest verschijnen op zijn vrije vrijdagmiddag. Wat niet hoefde te betekenen dat hij ook zou voldoen aan die verwachtingen. Het was bijna een gewoonte geworden voor Allen om stipt om drie uur 's middags, elke donderdag, in de problemen te komen. Dat lag gewoon aan dat blokuur gym, gevolgd door een serieuze les. Hoe kon hij zich nou concentreren als hij nog bezweet in het klaslokaal zat, zonder dat hij ook maar tijd had gehad om zich te douchen? Soms vroeg hij zich af of de docenten op deze school überhaupt enig idee hadden van wat er buiten hun eigen lokaal gebeurde. Zeker als hij keek naar de hoeveelheid huiswerkopdrachten die ze opgaven, net op het moment dat voor een ander vak een belangrijke toets in aantocht was. Dus dan maakte hij maar niets.

En omdat hij dus wederom problemen had gemaakt, mocht hij voor de vierde week op rij schoonmaak klusjes doen. Het was net alsof hij nog thuis woonde. Allen kwam uiteraard enkele minuten te laat aan sloffen bij het verzamelpunt en keek de conciërge afwachtend aan. Zou dat een probleem zijn? Nee, zo te zien niet. Het was de moeite ook niet waard om op tijd te komen als er niet eens gevolgen waren als je laat was. Hij kreeg onmiddellijk een dweil in zijn handen geduwd en keek even om zich heen om de rest van de jonge kwaadwillenden in te schatten. Het was een klein groepje, hij kende niemand van naam, enkel van gezicht. Gelukkig waren de Astrals die hier terecht kwamen meestal wel zijn type, dus kon het nauwelijks mis gaan.

Zodra het tijd was om te beginnen verkondigde Allen dat hij de derde verdieping claimde. Die was niet alleen kleiner qua gangoppervlak, maar ook liepen daar een stuk minder studenten rond en Allen wist sinds kort uit ervaring hoe smerig het eigenlijk wel niet was om dingen te eten nadat ze de vloer van Rikka High aangeraakt hadden. ''Neem jij de emmer met schoonmaakspullen?'' vroeg hij aan het blonde meisje naast hem, terwijl hij de dweil op de grond liet rusten en zich uitrekte, terwijl hij tegelijkertijd hevig op de stok leunde. Een tevreden gaap klonk. ''Ik heb te veel spierpijn om dat ding twee trappen op te slepen.'' Hij vroeg het met een vleugje verontschuldiging in zijn stem. Het was geen leugen, toen hij zijn schouders net bewoog had hij ze horen kraken en de lichte spierpijn was net niet helemaal prettig. Iemand anders die het zware werk deed was daarentegen wel fijn. Een scheve grijns verscheen op zijn gezicht, hij hoopte maar dat hij niet met een zeurpiet te maken had die hier gelijk over zou klagen.

[Eerste post gereserveerd voor Azra~]

Weird is just a side-effect of awesome!
Profiel bekijken

http://i21.servimg.com/u/f21/19/22/25/88/aweioj10.jpg

16
Negatief
Lucht

Student

ma okt 19, 2015 11:09 pm
Misschien, heel misschien, was ze in slaap gevallen tijdens haar laatste les - ze had dan ook zo'n verschrikkelijke hekel aan Aardstuurlessen. Ze hoefde natuurlijk niet mee te doen in de echte 'stuur' lessen maar wél in de saaide theorie lessen die haar niks boeide. Ze ging er niets mee doen later en het interesseerde haar niet hoe een bepaald rotstuk eruit zag en de naam erbij. Het hielp ook niet dat de docent zo oninteressant vertelde en nogal monotoon praatte.
Al met al, het was niet haar schuld geweest.
Maar dat had de docent niet gestopt om naar haar tafel toe te benen en hard met zijn aanwijsstok op haar tafel te slaan, waardoor ze wakker schoot. Geschrokken had ze om zich heen gekeken, en zag een aantal lachende gezichten van haar klasgenoten. Ze balde haar vuisten onder de tafel en keek brutaal naar de docent met een uitdagende blik die zij pak-me-dan-als-je-kan. Jammer genoeg had dit averechts gewerkt en nou ja, stond ze hier nu met een groepje schoonmakers instructies te krijgen.

Een jongen naast haar, één of andere redhead, kreeg een dweil in zijn handen geduwd en deze claimde dan ook gelijk de derde verdieping. Waarom was een raadsel voor Azra, maar hij leek ervaring te hebben dus schoof ze iets meer naar hem toe. Oh shit, hij was echt lang. Ze moest ver omhoog kijken om oogcontact te maken. ''Neem jij de emmer met schoonmaakspullen?'' vroeg hij aan haar en haar blik gleed naar een nogal zwaar lijkende emmer. Ze wilde protesteren en zijn rede maakte het nou niet veel beter. ''Ik heb te veel spierpijn om dat ding twee trappen op te slepen.'' een grimas kwam op haar gezicht. "En ik heb te weinig zin. Wat is je punt?" vroeg ze hem dus met een frons op haar gezicht. No way dat zij die emmer ging optillen. Hij was zo groot dat ze haast bang was dat ze erachter zou verdwijnen als ze 'm optilde.

Profiel bekijken

17
Negatief
Vuur

Administrator

di okt 20, 2015 5:18 pm
Blablaschoonmaken, blabla verantwoordelijkheid, hun verdiende loon. Kom op, wees nou eens helemaal eerlijk en kom ervoor uit dat je leerlingen als gratis werkkrachten gebruikt. Van de gang dweilen leerde hij zijn lesje niet, dus de enige die er wat mee opschoot was de schoolleiding, die zo geen officiële schoonmakers in hoefde te huren.

Op zich vond Allen de straf fijner dan tien velletjes vol schrijven met dezelfde domme zin, maar dat betekende niet dat hij er zin in had. Hij had een druk leventje, met vrienden uitgaan, lang uitslapen, uitstelgedrag vertonen en andere Astrals overhalen om zijn huiswerk te maken kostte behoorlijk wat tijd. Kostbare tijd, die hij nu verspilde. Ja, het was zijn eigen schuld geweest, hij had de docent keer op keer weer over het randje gekregen. Maar het was niet zijn schúld. Dus was hij niet van plan om echt z'n best te doen.

Daarom vroeg hij het meisje naast hem de zware taak op zich te nemen. In eerste instantie was hij verbaasd over haar formaat, ze leek net een onderbouw leerling en die brave zieltjes kwamen niet vaak in de problemen. Maar algauw concludeerde hij dat ze ouder was dan ze leek. Again. Hij had te veel ervaring met kleine meisjes - op de niet pedofiele manier. Inwendig zuchtte Allen. Waarom waren het toch altijd de mini's waarmee hij opgezadeld werd? Er zat vaak zo veel meer agressie en opstandige emoties in zo'n meisje dan je zou verwachten. Alsof ze moesten compenseren. En ook nu was het weer raak.

"Geen zin? Dan zou ik juist maar opschieten, ben je er tenminste snel van af," antwoordde hij droog, perfect levensadvies zoals hij het maar al te vaak hoorde. Doe het nou maar, dan ben je er van af. Er zat een kern van waarheid in, dat zag hij heus wel in. En toch deed hij vervelende dingen bijna nooit meteen, maar hikte hij er tegenaan, stelde het langer uit dan de taak zou duren als hij het gewoon deed. Allen bewoog zijn hoofd rollend heen en weer om de spieren te strekken, terwijl hij een halve leugen uitte. "Mij maakt het niet uit, ík heb de héle dag de tijd."
Daarna nam hij even de tijd om haar te bekijken, waarna zijn blik terug gleed naar de emmer met daarin een flinke laag schuimend water, waar een overdreven frisse citroenlucht van af kwam. Hmm. "Anders heb ik misschien wel een goed idee.." mompelde hij dan, terwijl er een enthousiaste glans in zijn ogen verscheen. Het was duidelijk, Allen was weer eens iets van plan.

Profiel bekijken

http://i21.servimg.com/u/f21/19/22/25/88/aweioj10.jpg

16
Negatief
Lucht

Student

di okt 20, 2015 7:45 pm
Nopenopenope, ze ging die grote emmer niet dragen. Die jongen een dweil, en zij een hele emmer? Ze was niet gek. Dus sloeg ze haar armen over elkaar en schudde haar hoofd. "En ik heb te weinig zin. Wat is je punt?" vroeg ze dus en ze keek hem uitdagend aan.
"Geen zin? Dan zou ik juist maar opschieten, ben je er tenminste snel van af," vertelde de jongen haar en boos hief ze haar armen in de lucht en kreunde ter irritatie. Ze balde haar vuist en zwaaide deze voor zijn neus heen en weer. "Ik doe het niet, shithead! Pak zelf die fucking emmer op." beet ze hem toe en stampte naar de trap toe, waar ze boos ging zitten. "Ik kan net zo lang wachten als jij." true, want ze had alleen maar huiswerk om te maken na school, verder niks. "Mij maakt het niet uit, ík heb de héle dag de tijd." zei de jongen en ze keek hem aan met een dodende blik. "Anders heb ik misschien wel een goed idee.." vervolgde hij toen en Azra volgde zijn blik, waarbij ze een beetje nieuwsgierig in de emmer keek. Een emmer vol met sop. "Waag het niet, shithead." zei ze laag. Als hij dat deed, dan kon hij een paar flinke blauwe plekken oplopen.

- kort, sorry ;w;

Profiel bekijken

17
Negatief
Vuur

Administrator

do okt 22, 2015 8:58 pm
Het was helemaal niet zijn bedoeling geweest om haar boos te maken. Nee, alles wat hij wilde was gewoon dat zij die emmer optilde en hem naar de derde verdieping sjouwde. Simpel zat. Helaas bleek ze niet zo dom als haar haarkleur deed voorkomen en liet zich niet voor zijn karretje spannen. Sterker nog, ze weigerde pertinent om ook maar een vinger uit te steken en begon gelijk met terug vechten. Dit was een kwestie van vuur met vuur bestrijden en veel verder kwamen ze er niet mee. Nee, zo zouden ze hier tijdens het avondeten nog steeds staan kibbelen. En dan zou hij de lasagne die op het menu stond missen, alleen omdat zij te lui was om zijn werk voor hem te doen.

Hij hintte naar een oplossing, maar zij leek dat heel anders op te vatten. Meteen weer schelden, auw, haar woorden deden zijn tere zieltje bijna even veel pijn als een speldenprik. En imponerend was ze ook al niet. ‘‘Ha, pas maar op dat je moeder je niet zo hoort praten,’’ sprak hij geamuseerd. ‘‘Mijn voorstel was trouwens om het dan maar samen te doen, no worries,’’ vervolgde Allen lacherig. Het was best grappig dat ze meteen van het slechtste scenario uit ging en flipte.. en op zich ook niet geheel onterecht. Maar de vorige keer dat hij iemand nat had willen maken was hij zelf doorweekt geraakt, dus zijn voorkeur lag momenteel echt bij het samenwerkings-idee. Hij stak de dweil die hij vast had als een lans naar voren en wist met wat gevis de stok onder het hengsel door te steken. ‘‘Zo, handig. Tenzij je liever hier wil blijven zitten tot je nat wordt.’’

lol ik had niet verwacht dat ze zo lang zouden blijven steken bij een emmer, maar deze twee schieten niet op x'D

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud