Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.
 

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]


good to be an alien.




https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18 jaar
Positief
Vuur
Estel
Estel
Student


good to be an alien. Empty
ma jul 27, 2015 11:04 pm
Ola, peeps~ Dit is denk niet zo zeer een voorstel topic, aangezien ik de meeste Astrals hier al ken, maar eerder “what the frickety-freck is she up to now’ topic -3-

Ik ben een SanNi, een vreemd buitenaards wezen dat van dingen creëren houdt. Of het nou schrijven, schilderen, tekenen of koken is: zolang ik maar iets kan maken ben ik happy. Vandaar dat ik ook vrij vanzelfsprekend in RPG ben gerold. Eerst op MSN-boards (iemand die dat nog kent?), daarna op goSuperModel waar ik een lichte revolutie had ontketent, omdat er te veel zoetsappige RPGs waren en toen maakte ik maar m’n eigen forum en exclusieve clubs en blablabla. Good old times. En daarna ben ik een beetje van site naar site gezweefd.

Vorig jaar ben ik begonnen met een koksopleiding. Dat betekent dat ik van de universiteit naar MBO2 ben gegaan en het was de beste beslissing ooit. Ik heb van mijn hobby, mijn werk kunnen maken en wie wilt dat nou niet? Ik begin zelfs in september in één van de beste Italiaanse restaurants van Nederland. Ja, ik ben daar freaking trots op ;D
voor Astrals die nieuwsgierig zijn, het heet Mario en is gevestigd in Neck

En. Sinds begin van de zomervakantie ben ik begonnen met mijn eigen boek uitwerken. Daarom ben ik weer terug gevallen op RPGen, want met een eigen boek komt een shitload aan personages die ik nog niet goed ken en moet uitwerken. En de makkelijkste manier om een personage te leren kennen is er gewoon veel mee te schrijven. Dus ik vermoed dat ik vooral hier met nieuwe chars zou schrijven.
maar op een punt ga ik toch Soh, Zahn, Vanilla of Seira missen en waarschijnlijk heel hard FUCKIT zeggen :’)

En dat was het denk ik? Koken, muziek en schrijven. Dat is basically me. So yay.

Hugu, SanNi.



https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/2dh70yf.png

19 jaar
Negatief
Geen
Vellana
Vellana
Student


good to be an alien. Empty
ma jul 27, 2015 11:21 pm
Omg, jij bent ook een GSM kindje Daar begon het voor mij allemaal, ook met clubs maken enzo, wist je dat je nu voor de site moet betalen om erop te kunnen?.
Maar hiii Sanni, ik heb al hi gezegd, maar nu doe ik het nog een keer. Goed om te horen dat het zo lekker met je gaat, want toen we elkaar voor het laatst spraken, zat je nog een beetje te struggelen met je opleiding enzo. Maar je hebt het weer goed opgepakt, so go you!
Ik ben ook zeer benieuwd naar je boek natuurlijk! Laat je zo nu en dan wel wat inzichten ervan zien? ;w;
En ik ben ook benieuwd naar welk bekend karakter je straks als eerste terug gaat brengen, bekende gezichtjes terug zien is altijd leuk =w=

Anyway, dat eh, was het wel van mijn kant. Meer heb ik niet te zeggen, dus eh..
Awkward hugu van Anon (Hoewel de meeste people me zo langzamerhand ook als Lin/Linda kennen, but whichever you prefer~)



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17 years 'ld
Beiden
Geen
Xavier
Xavier
Student


good to be an alien. Empty
ma jul 27, 2015 11:31 pm
GSM kids unite

Yo yo SanNi ~
Nogmaals: Good to have you here ;w;

Nice dat het zo goed gaat nu ~ Echt geweldig dat je hebt gekozen voor wat je leuk vind ipv iets te doen waar je niet 100% achter staat. En wat een geluk met je plaatsje in dat Italiaanse restaurant, ik ben zo blij voor je ;w; *proudly patpats the SanNi*

Ik ben ook benieuwd naar je boek. Kun je alvast een korte omschrijving geven over waar het over zal gaan, als dat mogelijk is/je dat wil? uwu

Verder hoop ik dat je het leuk gaat hebben hier en ik kom je ooit een keer poken voor een topic, yosh?

Much hugs, Ruuz ~



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18 jaar
Positief
Vuur
Estel
Estel
Student


good to be an alien. Empty
ma jul 27, 2015 11:38 pm
Kekeke, thanks guys (again).

En jaaah, als ik eenmaal begin met het boek zelf schrijven zal ik wel wat stukken posten. Voor alsnog ben ik vooral bezig met de wereld waarin het zich afspeelt uitwerken. Van de wezens, talen, geografie, religies en basically alles wat je kan bedenken. Cheers voor het onmogelijke werk.
Het gaat zich afspelen in een fantasie wereld en het verhaal gaat over het begin van een oorlog, vertelt door beiden kanten. Het heel erg geïnspireerd door de boeken van Tolkien, maar uiteraard wel mijn eigen verhaal.

En Ruuz... Dat topicje is er al -3- Ik kon het niet laten.



https://i.imgur.com/s1RH8Np.png

16 Jaar
Negatief
Lucht
Hero
Hero
Student


good to be an alien. Empty
ma jul 27, 2015 11:52 pm
Wacht... ITALIAANS ETEN?
Sanni be my waifu please ;w;...

Ahem. Eh. Ja, je boek - daar heb ik je al een beetje over uitgehoord, maar ik hoop snel wat meer te zien. Ergens. In winkel, hohoho

Maar jeeej, I'm so happy you're here ;w;


Oh... Moet ik mijn naam nog ergens neerzetten. You know who I am :'D





Gesponsorde inhoud


good to be an alien. Empty
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Good little girl -- [ Open ]