Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.
 

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]


CUTE




https://i.servimg.com/u/f21/19/22/25/88/aweioj10.jpg

16
Negatief
Lucht
Azra
Azra
Student


CUTE Empty
di mei 26, 2015 4:22 pm
Azra was haar gewoonlijke vrolijke zelf, en zat met een glimlach te genieten van de zon. Het was niet zo heel warm, maar de zonnestralen voelde warm aan op haar huid. Als de zon dan even achter een wolk verdween, werd het koud; dat was wel een minpunt. Er waren nogal wat wolken aan de lucht, namelijk.
Toch weerhield dat het blonde meisje niet om buiten te zitten met haar huiswerk, zodat er toch nog een pluspunt aan was. In haar dorm zou het toch veel te rumoerig zijn om haar te concentreren, dus daar zou ze niet eens aan beginnen. Met koud of geen mooi weer zou Az binnen in de mediatheek zitten, waar het nog een soort van stil was, maar het allerliefst zat ze buiten.
Het was niet zo dat ze niet van Astrals hield om mee te praten, nee, het tegendeel was waar. Maar als ze huiswerk aan het maken was was ze blij als ze zich is kon concentreren, want dat gebeurde maar zelden. Soms vroeg Az zich af of ze ADHD had.

De zon werd steeds feller, en met een glimlach op haar gezicht pakte het meisje een roze zonnebril uit haar zwarte rugzak, waarna ze die op haar hoofd zette en weer terug aan haar huiswerk ging.
Die kleine beweging van het pakken van haar zonnebril was helaas genoeg geweest om haar concentratie te doen laten verdwijnen.
Gewoon, pats, boem, weg.
Huppa, het raam uit gegooid. Met een zucht probeerde Azra zich de vijf minuten daarna nog te concentreren, maar nee, het lukte niet om terug te gaan naar haar huiswerk voor de negatieve energie. Ts.
Toen ze het opgegeven had en weg wilde gaan, zag ze een jongen zitten. Hij was dus echt cute. Met een glimlach op haar gezicht liep ze naar de jongen toe, die er niet heel veel ouder uitzag dan haar. "Heey," zei ze, en nam plaats op een stoel naast hem. Hallo daar, lekkerding.

+ 1e Sion c:



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

15 years 'ld
Negatief
Aarde
Sion
Sion
Student


CUTE Empty
di mei 26, 2015 9:25 pm

distant flickering, greener scenery. this weather's bringing it all back again.

Sion had vaak maar twee zorgen in de wereld. Een, ervoor zorgen dat hij bij bleef met wiskunde sinds hij hier geen wiskunde-lessen had. Het was een persoonlijke hobby waar hij niet al te luidruchtig over was, sinds hij niet over wilde komen als een nerd op anderen. Toch was het belangrijk voor hem om bij te houden, anders kon hij later de astronomie niet in!
Zijn tweede zorg: uitvinden welke smaak hij in zijn mond had.

Het was een typisch Sion-ding om de stad in te gaan, een hoop snoep te halen zonder te kijken wat het was en dan vervolgens het op te peuzelen terwijl hij zijn smaakpapillen in volle werking zette om te achterhalen wat de smaak nou was. Eerder nog had hij een jellybean met aardbeiensmaak in zijn mond gehad en daarvoor eentje met citroen. Simpele smaken, niet moeilijk te ontrafelen. Nu had hij echter een bruine jellybean in zijn mond, een kleur die veel leek op... Ja, dat. En hij wist niet wat het was. Het was een mengeling van verschillende dingen, maar hij kon niet vinden wat nou het meest naar voren kwam. Geconcentreerd staarde hij voor zich uit terwijl hij zijn, zijn ene hand in zijn zak, in de andere hield hij het zakje jellybeans vast. Hij plofte neer op een bankje en liet de restanten van de jellybean door zijn mond gaat, uiteindelijk besloot hij het te houden op de smaak van chocolate chip - het was sowieso een rare smaak, niet een lekkere - en propte nog wat jellybeans in zijn mond. Zijn hemelsblauwe ogen keken door het raam naar de net-zo blauwe lucht, waar wat witte wolken in zweefden. De zon leek verstoppertje te spelen met de wolken. Hij wist dat het koud was toch nog koud, hij had er net nog gelopen. Brrr, hij hoopte dat de lente maar vlug kwam.

Hij merkte niet dat iemand aan kwam lopen, hij was te verloren in gedachten. Zijn focus was zo ver afgedwaald dat hij de ''heey'' niet verwachtte. Als resultaat schoot er uit schrik een stuk jellybean in het verkeerde keelgat en begon hij te hoesten. Hij boog naar voren met zijn bovenlichaam en klopte met zijn vuist op zijn borst. 'Sh-Shoot! Motherfudge!' bracht hij hoestend uit en voelde hoe het stukje jellybean langzaam wegzakte, ergens naar toe. Hij ging rechtop zitten en hoestte nog even in zijn hand. 'Eugh, man. Ah, i-ik ga dood.'

Sillyness idk ~



https://i.servimg.com/u/f21/19/22/25/88/aweioj10.jpg

16
Negatief
Lucht
Azra
Azra
Student


CUTE Empty
di mei 26, 2015 9:34 pm
Hij zat ergens op te zuigen, en haar ogen gleden naar het zakje jellybeans in zijn hand. Oeh, hij had eten. Haar glimlach werd ietsje groter. Die lustte zij ook. Toeval? I don't think so.
Toen ze hem begroette, leek hij op te schrikken, waarschijnlijk uit heel erg diepe gedachtes. Of zoiets. De jongen begon hard te hoestten, wat Azra weer deed opschrikken, waardoor ze zachtjes moest grinniken. 'Sh-Shoot! Motherfudge!' Schold de jongen, en ze staarde hem aan, ze wist niet goed wat ze moest doen. Hem helpen en awkward op zijn rug slaan of blijven zitten? Toen ze besloten had om hem te helpen was het gelukkig al weer over. 'Eugh, man. Ah, i-ik ga dood.' Haha, grapjas. Azra lachte zachtjes. "Gaat het?" Vroeg ze, waarna haar hand naar de jellybeans schoot. "Mag ik?" Vroeg ze netjes, en glimlachte opnieuw.



https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

15 years 'ld
Negatief
Aarde
Sion
Sion
Student


CUTE Empty
wo mei 27, 2015 12:05 am

distant flickering, greener scenery. this weather's bringing it all back again.


Er was eigenlijk weinig wat Azra had kunnen doen om hem niet te laten schrikken, de jongen was van zichzelf al schrikachtig als de pest. Niet bang, gewoon snel en makkelijk verrast door dingen, alsof iemand op hem af sprong en hem probeerde te tackelen uit het niets. Net als Azra net, die opeens was verschenen terwijl hij van zijn jellybeans en het weer aan het genieten was.
'Sjeeeeeez, ik schrok me kapot! Kun je de volgende keer niet zo opeens uit het niets komen? Wat als ik echt stikte? Wat als ik zo poef op de grond viel en niet meer kon ademhalen?' vroeg hij semi-dramatisch en gaf haar een por tegen haar voorhoofd, alsof hij de corrigerende tik die ouders altijd gaven gaf. Zijn blik was even als verontwaardigd te bestempelen, maar al vlug verscheen er een lachje op zijn gezicht en kwam er een vrolijke expressie voor in de plaats. 'Nee grapje, het geeft nieeet ~' zei hij speels.

Ze vroeg of ze een aantal jellybeans mocht en stak haar hand al naar zijn zakje uit. Hij stond echter op en ging met een half-plagende uitdrukking voor haar staan (ik weet niet of er een tafel is, maar doe maar van niet, lol). 'Dus eerst laat je me schrikken en dan verwacht je dat ik je jellybeans geef? Stel je tenminste even voor.' Hij keek haar schaapachtig aan en plaagde wat door met de zak jellybeans te zwaaien.



https://i.servimg.com/u/f21/19/22/25/88/aweioj10.jpg

16
Negatief
Lucht
Azra
Azra
Student


CUTE Empty
wo mei 27, 2015 7:20 am
'Sjeeeeeez, ik schrok me kapot! Kun je de volgende keer niet zo opeens uit het niets komen? Wat als ik echt stikte? Wat als ik zo poef op de grond viel en niet meer kon ademhalen?' Oi, ging hij haar nou beschuldigen? Zijn vinger belandde op de één of andere manier op haar voorhoofd en ze grinnikte toen hij haar een por gaf. 'Nee grapje, het geeft nieeet ~' Oh, gelukkig maar. Azra grinnikte zachtjes en stak haar tong naar hem uit.

Oh nee hé, ze had nog zó netjes gevraagd of ze er een paar mocht, maar het zakje werd meteen weggetrokken. 'Dus eerst laat je me schrikken en dan verwacht je dat ik je jellybeans geef? Stel je tenminste even voor.' Zijn plagerige uitdrukking vond ze wel grappig. "Azra, sorry, en jij bent?|" stelde ze zich dus voor, en hield haar hand uit, om hem te schudden of om jellybeans te ontvangen. Net wat de ander koos.





Gesponsorde inhoud


CUTE Empty