Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.
 

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]


Drip drop [ Le Cat ]




https://2img.net/h/oi61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

15 years 'ld
Negatief
Aarde
Sion
Sion
Student


Drip drop [ Le Cat ] Empty
ma mei 25, 2015 11:06 pm


Cat eerst ~

De lentes in Cenarion waren altijd wel warm. Hij was het gewend, het feit dat de temperaturen in lente al vlug richting zomerse temperaturen gingen. Het was lang niet zo warm als in Nimriande en stortbuien waren niet te zien in de lentes van Cenarion. Als iemand die naar buiten rende bij de kleinste druppel was hij daarom ook meer dan tevreden met het weer van Eldara. Regen was leuk, regen was geweldig. Hij hield ervan om in plassen te stampen en het getik tegen zijn raam van de regen was fijn om naar te luisteren.

Ook nu weer stampte hij in plassen. Hij had een stel knalgele regenlaarsjes aan gedaan en had een bijpassende maar doorschijnende gele poncho aan, waar de regendruppels op tikten. Hij had geen paraplu mee, sinds hij het niet erg vond om nat te worden en hij liep al vrolijk over de straten van Amabele. Men bedekte zich onder paraplu's of liepen onder uitstekende daken door, maar Sion niet. Sion vond het maar al te fijn eigenlijk. Ook al zou hij later ziek worden, maakte niet uit. Daarbij was het te grappig om Astrals boos te maken door in plassen te springen.
Hij sprong net in een plas met beide voeten, het water spetterend om hem heen en over een jongen die net langs hem liep. De jongen riep een verontwaardigde ''hey!'' uit en keerde zich boos naar de witharige jongen, die hem met een brutale grijns aan kijk, zo smug als een kat.
'Waaaat? Het is maar water, je bent toch niet van suiker gemaakt?' vroeg Sion terwijl hij zijn benen wijder uit elkaar zette en zijn handen in zijn zakken groef. De jongen bromde iets kwaads en wilde hem al gefrustreerd bij zijn kraag pakken, maar Sion stapte bij die beweging onder de jongen zijn arm door - mogelijk, wegens zijn lengte. Hij stopte naast de jongen en stak een tong naar hem uit. 'Catch me if you can ~' zei hij plagerig en trapte in een plas, waardoor nog meer water op de jongen belandde. Daarna zette Sion het op een rennen, omdat de jongen nu echt goed pissig was. Hij lachtte terwijl hij uitgescholden werd voor van alles en nog wat en rende een zijstraatje in, niet wetend of de jongen hem nou achterna ging. Hij keek kort achterom terwijl zijn laarzen door water en natte grond sopten en merkte dat hij niet achtervolgd werd. Haha, zwak.

Hij stopte met rennen in een andere winkelstraat en hupste vrolijk door de regen door, terwijl hij een liedje begon te zingen. 'Tikke takke regen, tik tak op het dak. Tikke takke regen, op de wegen. Plens, plens, plas, plas, plas, druppeltjes op mijn regenjas ~'


Drip drop [ Le Cat ] ITs80Ld
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drip drip drop, little april shower
» [OPEN] Drip drop die~
» [Drop] Topics
» //drop// Topics
» [ drop ] wretches and kings