Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]

Use your imagination..(Lucht + Positieve energie)

http://i61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

34 Jaar
Lucht
Ex-Rang

za mei 16, 2015 10:17 am
Chelby Riley Rae liep ruim op tijd de klas binnen. Dit zou haar tweede les zijn, haar eerste les aan de leerlingen met Positieve Energie en het Element Lucht had ze gegeven in vechttechnieken. Ze had het toen vooral over de verdediging gehad. Iets dat ze als belangrijk zag. Zonder verdediging kwam je nergens. Dan had je een groot probleem. Nu stond dus een les in trillingen op het programma. Ze opende de deur van haar klaslokaal en liep naar binnen toe. Weer schreef ze haar naam op het bord voor het geval dat er leerlingen bijkwamen die haar eerste les niet gevolgd hadden. - Chelby Rae- Stond op het bord in dezelfde sierlijke letters. Nu zette ze haar schoudertas naast haar stoel neer en draaide ze zich om. De ramen brachten veel natuurlijk licht naar binnen, waardoor de lerares heel even een zuinige glimlach op haar gezicht had staan. De tweede les kon van start gaan zodra de leerlingen binnen zouden stromen.

De docente pakte nu haar blokfluit erbij. Ze gebruikte die vaak tijdens het lesgeven in trillingen omdat een instrument vaak duidelijk hoorbare trillingen bezat. Ze was dan ook redelijk goed in het bespelen  van dat instrument geworden en hield ervan om het dan ook daarmee te demonstreren. Ze legde de fluit voorzichtig op het bureaublad neer en nam plaats in de grote stoel. Ze had een tenger maar krachtig figuur. Eentje die niet met zich liet spotten. Nee, dat had ze al van af jonge leeftijd gehad. Ze was nu misschien streng en erg op de regels, maakte weinig uitzonderingen. Maar vroeger was zij juist een van de leerlingen geweest die graag grappen uithaalde. Dus begrijpen deed ze het, tolereren niet. Zodra iedereen zat stond ze op en ging ze rechts voor het bord staan. 'Welkom, voor de leerlingen die mij nog niet kennen. Ik ben Chelby Riley Rae, docent Lucht en zal jullie vandaag iets bijleren over het maken en sturen van trillingen.' Ze glimlachte even, al was de strenge blik in haar ogen opmerkzaam. Ze duldde geen fratsen en dat wisten de leerlingen uiteindelijk meestal wel. 'Om te beginnen, willen alle leerlingen zich even voorstellen.' Ze ging er van uit dat iedereen wel wist dat ze met Mevrouw, of Mevrouw Rae diende te worden aangesproken. 'Zijn er verder nog vragen voordat ik de les begin?' Ze wachtte even of er nog leerlingen vingers opstaken en begon toen met de les.

'Luchtsturen met Positieve energie is anders dan Luchtsturen met Negatieve energie. Positieve energie kan trillingen naar hun hand omzetten terwijl Negatieve energie de zwaartekracht overtreft.' Zei ze rustig. Ze begon de eerste les altijd met de basis. 'Nu, graag wil ik twee leerlingen voor de klas om mij te helpen met een korte demonstratie.' Zei ze kalm. Ze keek rond en wachtte even of er nog vrijwilligers waren, iets dat ze niet verwachtte, maar het kon altijd. Voordat ze even rond keek en nadacht wie ze aan zou wijzen.

OPEN VOOR ALLE LUCHTASTRALS MET POSITIEVE ENERGIE!

Laatst aangepast door Chelby op za mei 16, 2015 12:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijken

http://i61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18 years
Lucht
Student

za mei 16, 2015 12:12 pm
Elke dag had hij haar wel bij zich net als Hacky die met elke les op zijn schouders meereisde naar de volgende. Wanneer het dan pauze was bespeelde Raven haar altijd buiten op zijn favoriete plekje of op de gangen als het regende. Raven hield haar altijd goed schoon en poetste haar elke avond voor het slapen gaan. Ja zijn huisdier en viool waren hem heilig. De tweede les die ze nu van Mevrouw Rae zouden krijgen ging over trillingen. Iets wat hij vaak genoeg onbewust deed, al waren ze onschadelijk.

Hacky sprong van zijn schouder en landen in een kleine toch hoge nis waar hij het volgende uurtje zou liggen soessen. Raven zag hun docente al zitten en knikte ter begroeting naar haar voor hij zijn tas en viool netjes naast zijn tafeltje legde. Ze ging weer voor de klas staan en begon haar riedltje weer van voor af aan, vast voor eventuele nieuwkomers. ‘Raven Destroski.‘ stelde hij zich voor toen de namen ronde begon. Hij was nieuwschierig naar deze les en zag dat er toch hier en daar wat nieuwe gezichten bij zaten. Mevrouw Rae begon daarna de les en vroeg om twee vrijwilligers. Zijn droom was het ooit een grote violist te worden en hij had er geen moeite mee om voor de leerlingen te spelen dus was dit ook geen gemiste kans om zijn zelfvertrouwen meer te laten groeien natuurlijk. Bang om af te gaan was Raven allerminst en wist dat je van de fouten juist meer leerde dan van je succes‘sen. Raven stak zijn vinger dus dan ook op en wachten tot ze het zag en of er nog andere zijn voorbeeld volgde?

Profiel bekijken
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Discussie] Alcohol 18+ Energie 16+
» Lucht-je-hartje
» Leer de karakters kennen
» Meer tussen hemel en aarde?
» Lost in a fairytail.