Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]

[OPEN] The early bird catches the worm

http://i1302.photobucket.com/albums/ag133/MightyCape/A%20Iconnd_zps1vfez3fl.jpg

15
Positief
Water
Student

za mei 09, 2015 5:58 pm
Het gepiep van haar telefoon had haar wakker gemaakt midden in een verwarrende droom. Nox had het niet zo op electronica maar Philipa had zowat gedreigd het apparaat aan haar vast te tapen als ze niet beloofde de mobiele telefoon constant bij zich te hebben. Het opladen was nog wel een probleempje, aangezien de slaapzalen er niet op gebouwd waren vele stopcontacten te faciliteren, maar Nox had dat simpelweg opgelost door één van de nachtlampjes in een vuilnisbak te dumpen, er niet bij nadenkend dat ze het licht ooit nog nodig zou kunnen hebben.

Slaapdronken reikte ze naar het trillende apparaat, klapte die open en werd tijdelijk verblind door het felle schermpje. 9 SMS'jes en 5 gemiste oproepen. Wie was er zo gek om haar om 4 uur 's ochtends wakker te spammen? Een zucht en geergerd gegrom volgde toen ze zag wie de afzender was. Ze had het kunnen weten.. Ze opende de sms'jes zodat het icoontje zou stoppen met knipperen, ze kreeg er spontaan epilepsie van.  Vermoeid scande ze door de berichtjes heen. De helft bestond uit willekeurige letters en cijfers, verder waren het vooral uitroepen die al aanduidden in welke staat haar broer momenteel was. Oh en wat fijn, een pixelige foto waarvan ze niet eens wilde weten of het een handpalm of een dickpic van een van zijn vrienden was. Ugh, laten Nox klikte het groene telefoontje aan om hem terug te bellen. Zonder ook maar op een begroeting te wachten viel ze tegen hem uit. ''For fuck's sake, Timothy, ga lekker een van je exen lastig vallen, jij dronken everzwijn.'' ''Nee, Aves, ik wilde jou juist spreken, hoe gaat het met mijn favoriete zusjeeeh-'' ''Ben jij mentaal wel in orde ofzo? Ga lekker een paard misbruiken, Timothy.''  Ze had genoeg gehoord, hing op en liet haar broer achter met de zeurende pieptoon van een verbroken verbinding. Hij probeerde haar nogmaals te bereiken, maar Nox had absoluut geen zin met hem te praten, zeker niet nu hij geen zinnig woord uit zou brengen en enkel stoer probeerde te doen tegenover zijn corps-vriendjes. Ze zette de telefoon uit met het voornemen die over een paar uur wel weer in te schakelen. Misschien.

Zoals wel vaker voorkwam wanneer ze midden in de nacht wakker werd voelde Nox misselijkheid opkomen. Een bittere smaak van ijzer en bloed voegde zich bij haar speeksel en het meisje wist dondersgoed wat dat betekende. Zonder aarzelen sloeg ze haar dekens weg en rende de zaal uit, de gang op. Ze gooide de deur van de slaapzaal achter zich dicht, keek haastig links en rechts de gang in en sprintte dan richting een toilet. Nox ging het eerste hokje in en zakte neer op haar knieeën. De koude vloer was voor een moment prettig, maar verkilde haar algauw tot op het bot. Het meisje positioneerde haar gezicht trillerig boven de wc-pot, waar ze haar maag leegde. Veel meer dan zuur maagsap kwam er niet uit, wat de ervaring alleen maar onprettiger maakte. Er klonk geluid, iemand anders was ook hier. Zodra ze ook maar het idee had dat de ander zich met haar wilde gaan bemoeien, draaide ze zich half om.

''Ben jij mentaal wel in orde ofzo?'' herhaalde ze haar gevleugelde woorden waarmee ze ook Timothy afgekapt had. Met de achterkant van haar hand veegde ze een straaltje overgeefsel weg van haar mondhoek. ''Rot anders eens een flink eind op,'' beet ze de ander toe. Het enige probleem was dat de ander ditmaal kon zien hoe ze eraan toe was, wat het wegjagen van Astrals vaak bemoeilijkte. Nog geen drie tellen nadat ze dat gezegd had klapte ze weer dubbel boven de wc, met haar donkerbruine haren wild om zich heen. Ze zag er nog slechter uit dan dat ene meisje dat uit de tv kwam klimmen in die ene film, The Ring. Dit was echt weer het hoogtepunt van haar dag hoor.

And there she goes again off to crazytown
Profiel bekijken

http://i61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18
Water
Student

zo mei 10, 2015 3:17 pm
Het hoorde een rustige dag te zijn. Daar van in de plaats had ze weer zitten denken over haar leven. Diep toch gaande gedachten toch? Normaal is ze niet zo. Ze deed wat ze wou en luisterde niet naar wat anderen van haar zeiden of vonden. Wat kon haar het schelen. Vermoeid ging ze met haar vingers door haar haren. Ze had geen slaapstoornis ofzo, maar het lukte haar zelden om vroeg in slaap te vallen. Het was altijd wel na 3u 's nachts om in slaap te kunnen vallen. Maar zelf als ze maar enkel 2 a 3 uurtjes had geslapen kon de jonge dame met gemak opstaan. Veel slaap had ze niet nodig. En dat was best wel handig. Dat was dan ook waarom ze naar het plafond zat te staren, alsof het o zo prachtig was om te bekijken. Er was niks interessants aan. Het was wit, en dat was het. Misschien dat het eens tijd word om daar verandering aan te brengen. Misschien het wel gaan verven?

2de poging om te gaan slapen. Scarlett draaide zich op haar buik en sloot haar ogen weer. een minuut passeerde. Dat al snel naar 20 minuten ging om dan te eindigen bij een uur. Gefrustreerd zat ze weer recht. Wanneer ze even diep inademde hoorde ze iemand zijn telefoon afgaan. De hare kon het niet geweest zijn aangezien ze de hare had uitgezet. Gewoon uit interesse stond Scar op en opende lichtjes haar duur om een meisje juist zien weg te rennen naar de wc's . Voor nu ging Scarlett toch niet in slaap vallen dus ging ze zelf ook maar naar de wc. Benieuwd naar waarom die ene zo snel naar de wc's moest gaan. Deed ze het bijna in haar broek? Oh, dat zou grappig zijn om te bezien. Haar tempo versnelde ze zelf nu nog meer en vond degene al snel die ze zocht. ''Ben jij mentaal wel in orde ofzo?'' Met een opgetrokken wenkbrauw keek ze naar de spugende meid. " Als je het plaatje eens beter bekijkt zou je weten dat jij daar meer op aanmerking komt dan ik" sprak ze spottend. Scarlett was niet iemand die zich zomaar liet doen. ''Rot anders eens een flink eind op,'' Nonchalant ging ze tegen een deur aanleunen. " Nee dankje, ik sta hier best goed. " Scarlett was slecht met bevelen op te volgen. Van wie dan ook. " Jij ziet er echt belabberd uit. En zeer dramatisch met dat bloed zou ik moeten zeggen" sprak ze spottend.
Profiel bekijken

15
Positief
Water
Student

zo mei 10, 2015 4:12 pm
Ze voelde zich zwaar belabberd, haar hele lichaam was gevuld met misselijkheid, er was geen ontsnappen aan. En dat er dan een of andere trut de ramptoerist kwam spelen maakte het allemaal ook niet beter. Als ze nou een lief kind was, zoals Philipa zo graag zou zien, zou ze het meisje om hulp smeken en zou de ander gewillig helpen om Nox's haren naar achter te houden terwijl ze haar ellende eruit gooide. Maar helaas voldeed ze niet aan haar moeder's idealen en was ze een bitch, een hater en een afschuwelijk afstandelijk persoon.  

Maar het lag niet alleen aan haar, zo bleek algauw, want de witharige toeschouwer toonde geen greintje medelijden met de toch wel zielige vertoning voor haar ogen. In plaats daarvan beweerde de griet dat Nox hier de labiele gestoorde was. Oh ja, want daarvan was kotsen zeker weten een symptoom, mevrouw genie. Nox hoopte nog haar weg te kunnen jagen zodat ze in vrede verder kon vomeren, zoals dat met een net woord heette. Maar haar publiek bleef standvastig waar ze was en keek bewegingloos toe, maakte nog een opmerking over de dramatische waarde van het bloed dat ze wist te produceren. Hoewel Nox een steek van angst voelde omdat er weer bloed bij zat zou ze dat echt niet laten merken. Ze zette haar vaste gezichtsuitdrukking op: Niet onder de indruk. ''Dramatisch? Ah, dat is fijn om te horen, ik maak graag indruk op Astrals die ervan houden om rond te hangen bij de stank van pis.'' Nox duwde zichzelf overeind en liep met vastberaden stappen richting de rij met wasbakken. Ze stond wankel op haar benen en moest echt gauw wat nieuws eten om zich beter te voelen, maar in eerste instantie begon ze met haar mond te spoelen om de ranzige smaak te verdrijven. Daarna gooide ze wat koud water in haar nek en staarde terug naar het bleke gezicht dat haar aanstaarde in de spiegel. Hallo daar, lekker ding. Not. ''Dus, met welke imbeciel heb ik het genoegen mijn vroege ochtend door te brengen?'' vroeg ze met een uiterst beleefd lachje, de witharige via de spiegel observerend en tegelijk met haar vingers voorzichtig haar haren uit de klit ontwarend.

Profiel bekijken

http://i61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

18
Water
Student

vr jul 03, 2015 5:37 pm
Heet irriteerde Scar dat ze maar niet in slaap kon vallen. Waarom bestaat er gewoon geen aan en uit knop... alhoewel dat je dan wel nog een manier vinden om de knop weer aan te zetten, achter dat je genoeg geslapen hebt. Het bestaat toch niet, dus veel maakt het toch niet uit. Langzaam gingen haar vingers in een soepele beweging door haar korte silver witte haren. Achter een goeie hap adem had ze de jonge dame gevolgt. Scarlett was niet iemand die snel medelijden met iemand zou krijgen. Beter gezegt, helemaal geen medelijden zou krijgen. Dus was ze alleen maar sarcastisch. Daardoor kwam ze vaak botter over dan dat Scarlett eigenlijk wel degelijk was. Al had Scarlett daar geen enkel probleem mee. Ze moesten haar nemen zoals ze is of haar gewoon met rust laten. Het is dan ook puur uit verveling dat ze het haastige meisje was gaan volgen naar de wc's. Misschien dat ze achteraf dan toch nog zou kunnen slapen.

''Dramatisch? Ah, dat is fijn om te horen, ik maak graag indruk op Astrals die ervan houden om rond te hangen bij de stank van pis.'' Met een licht opgetrokken wenkbrauw keek ze zwijgend toe naar het meisje. Het kind had niet eens haar interesse. Het was hier alleen maar om Scarlett haar verveling weg te krijgen. "Hm, ik heb niet gezegd dat je indruk op me maakte " Het was dan ook aan haar neutrale toon te horen dat het niet echt veel deed met Scarlett. ''Dus, met welke imbeciel heb ik het genoegen mijn vroege ochtend door te brengen?'' Lichtjes keek ze rond. " Voor zover ik zie is hier nergens een imbeciel behalve dan een kotsend kind. " sprak ze schouder ophalend. Eerlijk gezegd zou je nu inderdaad wel denken dat Scarlett een emotieloos kind was. Alleen is ze dat niet. Alleen maar geïrriteerd dat ze niet in slaap kon vallen. "En volgens mij is het niet nodig om aan een onbeschoft persoon je naam te vertellen" En dat was een feit.

Profiel bekijken

15
Positief
Water
Student

vr jul 03, 2015 6:34 pm
Nox was een professionele ruziemaker, getraind in het afreageren van haar problemen op andere Astrals en het overbrengen van haar frustraties. En nu was het toevallig zo dat misselijkheid niet direct bevorderlijk was voor iemands humeur. Haar slaap was onderbroken, haar broer was een lul, haar lichaam werkte ook niet echt mee. En dan kwam er zo'n arrogante omhooggevallen tuthola binnen, die het recht dacht te hebben om haar af te zeiken? Mooi niet. Nox probeerde haar nog weg te jagen, in een poging haar rust (en haar trots) te bewaren. Maar het mocht niet baten. De witharige bleef en verblijdde Nox met haar idiote gebazel. En het kind praatte ook nog eens zo monotoon dat ze net een robot leek. Van zo iemand kon je een belediging gewoon bijna niet serieus nemen. Maar toch kreeg Nox het voor elkaar.

Staande bij de spiegel waste ze secuur haar handen, staarde kort naar de rouwrandjes onder haar nagels. Ach, het was de moeite toch niet waard om haar nagels op te leuken, als ze er verder uitzag als een zombie. Bijna nog erger was de sukkelige aanblik die het gaf toen de naamloze robo bitch nep zoekend om zich heen keek. Dacht ze nou echt dat ze er zo indrukwekkend en stoer uitzag? Of slim overkwam? Pff, laat me niet lachen. Nox liet een schamper geluidje horen toen er een reactie kwam. Dat het meisje haar naam niet prijs wilde geven was het probleem niet zo zeer. Het was vooral dat Nox stiekem best wel behoefte had aan een normaal gesprekje, aan iemand die vroeg of ze wel in orde was, die haar naar August probeerde te brengen voor een aspirientje. Dat zou ze niet toelaten en op vriendelijk bedoelde bezorgdheid zou ze niet gelijk dankbaar reageren. Maar het was beter dan iemand die haar expres vervelend benaderde.

Nu ze eenmaal de weg van irritatie en bitchy opmerkingen op waren gegaan was er geen houden meer aan. "Oh ja, heel goed, luister maar naar je mama en vertel je naam niet aan vreemden. Dan komt de boze wolf en vreet je met huid en haar op." In de wasbak lagen enkele troosteloze zwarte haren, als gevelde soldaten na een lange strijd. Nox draaide de kraan zo ver mogelijk open en dwong de slierten te verdwijnen, weg van haar netvlies, weg met de herinnering aan haar behandeling. "Ze is vast heel trots op haar kleine meid, 's nachts rondsluipend op zoek naar aandacht."

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen
-
» [RPG] Bird of prey
» fly like a bird
» Damn umbrella.. {OPEN}
» Woud spreuken opzoeken.
» Amelie - Angel of Refuse