Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]

Jar of Hearts

http://i61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

16
Water
Student

do mei 07, 2015 9:47 pm
Een of ander verslag voor haar water-klas lag voor het meisje op de tafel, een eenzame kop koffie stond er vlak langs. Haar bruine ogen gleden over het papier, terwijl er boven haar neusje een vermoeide denkfrons te voorschijn kwam. Het was niet dat ze zo'n nerd was, ze had gewoon graag goede punten. Het meisje was namelijk Victoria Abney-Hastings en had een naam hoog te houden. Haar vader, Robert Abney-Hastings, was een van de meest invloedrijke Astrals van Eldara. Dit was te danken aan tal van grote bedrijven en de goede connecties die haar familie had. Een gouden ring, met haar naam in gegraveerd, blonk zachtjes in de zon toen ze een slokje van haar gloeiend hete koffie dronk. Haar bruine ogen gleden over de cafetaria, dat voornamelijk leeg was. Het verslag was bijna af en veel zin om er aan verder te werken had ze niet.

››Eerst Tom c:
Profiel bekijken

18
Water
Student

zo mei 10, 2015 4:28 pm
Rustig liep de grote jongen het cafetaria binnen. Meteen keek hij om zich heen, observeerde iedereen en zocht naar het perfecte slachtoffer. Eerder die dag had hij namelijk zijn hoofd zitten breken over zijn huiswerk, maar mede omdat hij geen zin had om het te maken kon hij geen antwoord vinden. Tommy had zich dan ook bedacht dat er genoeg nerds moesten zijn op de school, dus één ervan zou zijn huiswerk wel kunnen maken. Kwam hij er ook weer makkelijk van af. Moeilijk was het in ieder geval niet om iemand te vinden die toch iets of wat hersenen had. Dat waren meestal de Astrals die wel met een boek of een papier voor hun neus aan een tafel zaten, en zo waren er genoeg.
Zonder zich te generen schoof Tommy een stoel naar achter bij een tafel waar al iemand zat. Een meisje om specifieker te zijn. Voor dat hij zou gaan zitten nam hij eerst nog de koffie vast die bij haar op tafel stond. Die was toen mooi van hem. Pas nadien zetten hij zich neer op de stoel, en zijn benen legde hij al snel neer op de tafel waar ze aan zat. ‘Dus ben jij een studiebol?’ vroeg Tommy aan het meisje. Een slok nam hij nadien van de koffie die hij tot zijn eigendom had benoemd. ‘In ieder geval, ik heb huiswerk maar geen tijd. Jij maakt het.’ De koffie hield hij vast met één hand terwijl dat hij in zijn broekzak zocht naar het op gefrommelde papier dat zijn huiswerk was. Wanneer dat hij het gevonden had stak hij het naar de andere persoon uit.

Profiel bekijken

16
Water
Student

zo mei 10, 2015 4:38 pm
Haar ogen hadden een zwartharige jongen gevolgd en toen die bij haar aan tafel schoof kreeg die een arrogante blik. "Pardon?" Natuurlijk vond de jongen het weer geweldig om haar koffie af te pakken, maar dat liet het meisje niet zomaar gebeuren. No way. Net toen ze haar hand uitstak om de koffie tussen zijn handen uit te grijpen, begon hij over huiswerk. Dacht hij nu echt dat zij zijn huiswerk zou maken? Wat een ongelofelijke sukkel. "Ga een ander persoon lastig vallen." Zei ze kil, waarna ze het papier dat hij had uitgestoken weer tot een bol propte en naar een andere tafel smeet. Lichtjes leunde ze naar voren om haar koffie terug te pakken. "Deze is van mij." Haar toon bleef kil, net als haar blik. Wat dacht die jongen wel niet? Dankzij haar vlugge handelingen had ze de koffie al snel weer zelf vast en met een blik op de jongen nam ze er nonchalant een slokje van.

››flut, sorry

Victoria Abney-Hastings
And where did I go wrong? I lost a friend. Somewhere along in the bitterness .And I would have stayed up with you all night. Had I known how to save a life
Profiel bekijken

18
Water
Student

zo mei 10, 2015 4:48 pm
Ugh, die arrogantie die dat over haar gezicht heen liep. Het was verschrikkelijk om aan te zien, ronduit verschrikkelijk. ‘Nee bedankt, ik denk dat ik liever iemand lastig val als jij,’ zei hij maar zijn stem was al veel minder amusant als eerder. Nee, het had meer een emotieloze klank aangenomen. Astrals als haar, hij moest ze niet hebben. Ze konden beter een mijl uit zijn buurt blijven. De koffie was hij ook al snel weer kwijt, en op de manier dat ze er een slok van nam. Meteen rolde de zwart harige met zijn ogen. ‘Hm. Ik denk dat je gelijk hebt, ik zoek wel iemand anders.’ Zijn benen haalde hij weer van de tafel en hij stond recht waarna hij langs haar geen liep. Nee, natuurlijk ging hij het er niet bij laten.
Terwijl dat hij langs haar wandelde legde hij één hand op haar stoel, om die vervolgens achterover te duwen op de grond. Dat was toch het plan. Misschien dat hij zelfs geluk had en dat de koffie volledig over haar heen kwam. Dat zou pas lachen zijn als je het hem vroeg.
Profiel bekijken

16
Water
Student

zo mei 10, 2015 4:57 pm
Haar priemende blik liet de jongen niet los en haar die-mag-ik-niet-lijstje werd al weer bij gewerkt. Hoewel ze de koffie eigenlijk niet meer moest hebben, dronk ze hem toch met tegenzin op. Ze moest natuurlijk weer eens haar gelijk laten zien. De jongen stond op, gelukkig. Toch kreeg hij geen afscheidswoordje, dat was hij niet waard. Zelfingenomen keek ze weer naar haar blad, ze had de strijd gewonnen -of dat dacht ze toch. Een hand duwde op haar stoel en met een klap werd deze achterover geslagen, een kleine gil verliet haar lippen. De koffie die ze in haar handen had, viel een stukje op haar schouder, maar ook grotendeels op de benen en schoenen van de jongen. "Verdomme!" Vloekte ze fel. Gelukkig was de koffie niet al te warm meer, maar dat haalde de koffievlek natuurlijk niet uit haar kleren. Furieus stond ze op en ging ze recht voor de jongen staan. "Zie nu wat je gedaan hebt!" Zei ze kwaad, met een kwade blik in haar ogen. Wat een vervelend joch.

Victoria Abney-Hastings
And where did I go wrong? I lost a friend. Somewhere along in the bitterness .And I would have stayed up with you all night. Had I known how to save a life
Profiel bekijken

18
Water
Student

zo mei 10, 2015 5:08 pm
Zijn plan was geslaagd. Het was een succes. Ze lag op de grond en een deel van de koffie hing over haar. Jammer genoeg was ook zijn broek slachtoffer gevallen. Ach, in ieder geval was het witte hemd nog proper, de vlekken op zijn broek zag je toch niet zo hard. ‘Ik zie inderdaad wat ik gedaan heb,’ reageerde hij rustig op de woorden van het meisje. Door zijn donkere brilglazen keek hij haar strak aan. Als ze dacht dat hij geïntimideerd werd door haar had ze het mis. Wel ja, Miss arrogant moest dan ook maar wat anders hebben gereageerd. ‘Maar jij hebt zo maar mijn huiswerk naar god mag weten waar gegooid. Concider it payback,’ een glimlach waarbij dat hij één mondhoek maar optrok ontstond op zijn gezicht. Hij was nog niet weg gegaan van zijn plek. Ze mocht zo dicht bij komen als ze wilde, hij zou blijven staan. ‘Als jij dat papiertje nu eens zou terug zoeken, dan geef ik je misschien nog een nieuwe koffie, ga ik weg en moet je me nooit meer zien,’ zei hij tegen haar, al klonk het meer als een bevel.

Profiel bekijken

http://illiweb.com/fa/pbucket.gif

14
Beiden
Geen
Student

zo mei 10, 2015 5:17 pm
Moyra was gewoon rustig haar lunch aan het eten toen er een tafeltje verderop wat kabaal ontstond. Eerst klonk het geluid van een vallende stoel, waarna iemand nogal kwade woorden uitriep. Geschrokken keek het roze-harige meisje op, om de woordenwisseling tussen een deftige dame en een duistere jongen te aanschouwen. Ze leken allebei ouder dan Moyra zelf en niet heel erg vrolijk met de uitkomst van het ongelukje. Al kon ze de emoties van de zonnebril-jongen niet zo duidelijk aflezen, omdat die dus een bril voor zijn ogen had. Maar de situatie was duidelijk: Koffie zat over hen allebei heen, wat natuurlijk hartstikke vervelend was.

Dus liet Moyra haar boterhammen zonder aarzelen in de steek en stond op. Die bammetjes waren toch hartstikke saai, gewoon met kaas, en ze miste haar broodtrommeltje, met liefde door haar vader gevuld, ook wel. Voordat ze weer het nare gevoel van heimwee kon ervaren draaide Moyra zich naar de twee kemphanen toe en glimlachte monter. Zij wist hier wel raad mee. ''Wacht even, ik haal wat servetjes!'' En met een lichte huppelsprong in haar passen begaf Moyra zich vlug naar de kassa van het café, waar ze van de vriendelijke medewerkster een stapeltje witte flinterdunne stukjes papier meekreeg. Die drukte ze bij beide Astrals in de handen, aldoor vriendelijk lachend, er totaal van overtuigd dat ze hen net een dienst had verleend. ''Deppen, niet wrijven, anders blijven de vlekken in de stof hangen,'' wist ze de twee nog een schoonmaakwijsheid van haar stiefmoeder mee te geven. Hoewel ze de nare, boze sfeer wel aanvoelde hoopte ze de situatie een minder chagrijnige draai te kunnen geven door maar heel vrolijk te doen. Misschien werkte het wel aanstekelijk!

Profiel bekijken

16
Water
Student

zo mei 10, 2015 5:30 pm
De jongen leek absoluut niet geïntimideerd en achter zijn zonnebril kon het meisje nogal moeilijk zijn ogen zien. "Moet ik me nu vereerd voelen dat ik zo'n kans krijg?" Sprak ze sarcastisch. No way dat ze voor die achterlijke dude zijn papiertje ging zoeken. "Trouwens, het was niet alsof je al echt iets gedaan had." Ze vouwde haar armen voor haar lichaam, waarna ze gewoon op haar plaats bleef staan. Een staarwedstrijd was het gevolg, al moest ze wegkijken toen er een jong meisje op hen kwam af gehuppeld. "Wha-" Ze kreeg niet eens de tijd of het meisje was al weer naar de balie gefladderd om servetjes te halen. Wanneer ze terug kwam kreeg ze een stapel servetjes in haar hand en een schoonmaakuitleg. Het meisje lachte ontzettend vriendelijk naar hen, waarschijnlijk in de volle overtuiging dat ze alles goed deed. Wel, dan had ze het goed fout. Victoria werd lichtjes kwaad door de actie en drukte de servetten terug in de handen van het meisje. "Dat is heel vriendelijk," Begon ze kil, waarna ze het kind recht in haar ogen keek, "Maar nee bedankt." Het truitje maakte haar eigenlijk niks uit, het was gewoon haar trots die een beetje gekrenkt was.

Victoria Abney-Hastings
Profiel bekijken

18
Water
Student

zo mei 10, 2015 5:40 pm
De rood harige met een arrogantie probleem had wel gelijk dat hij niet veel gedaan had. ‘Het gaat om de gedachten,’ sprak hij simpel maar zijn aandacht en die van de andere werd al snel getrokken door een derde persoon die zich mengde. Een meisje dat er was en dan alweer verdween om dan terug te komen met servetten. Uhm...oké.
Wauw, madam toonde zelfs geen respect tegenover de jongere die hen alleen wilde helpen. Het was niet zo dat Tommy een kindervriend was, en hield van de jongere Astrals op school, maar zo als de rood harige reageerde zou hij niet reageren. Zeker niet omdat het meisje enkel wilde helpen. Daar was niks mis mee. De rood harige had echter de servetten al snel terug geduwd. ‘Bedankt voor het advies, het zal later vast van pas komen,’ sprak Tommy tegen het kleinere meisje terwijl dat hij de servetten aan nam. Hij zou de raad wel opvolgen, moest hij zijn broek hebben afgedept. Het was dat hij niet door zijn knieën wilden gaan om zijn pijpen wat af te deppen. Als hij dat deed moest hij zich namelijk kleiner maken dan te andere, en dat wilde hij op dat moment niet doen. Het was namelijk leuk om boven Astrals uit te toren. ‘Let maar niet op dat arrogante typetje hier, ik denk dat we ze op het verkeerde moment van de maand zijn tegengekomen,’ zei hij waarna dat hij de rood harige aan keek met een uitdagende grijns op zijn lippen. Vriendelijkheid kende ze duidelijk niet.
Profiel bekijken

http://illiweb.com/fa/pbucket.gif

14
Beiden
Geen
Student

ma mei 11, 2015 9:47 pm
Zoals altijd vol goede wil had ze de twee ouderejaars haar hulp aangeboden. Of nouja, opgedrongen. Want het leek er niet op dat de twee kemphanen van plan waren ook maar iets op te ruimen. Dat was best wel dom, want het ging echt niet vanzelf schoon worden en straks gleed er nog iemand uit! Hierin overdreef Moyra's fantasie een beetje, aangezien de bruine plas vocht nou niet echt dusdanig groot was dat er ongelukken van zouden komen. De meeste koffie was immers door kledingstukken opgezogen zoals het ging tussen gulzige alcoholisten en een fles wijn.
Een beetje verbouwereerd nam ze de stapel servetten weer aan toen die in haar handen geduwd werden. Moyra trok een teleurgesteld gezicht, stapte iets achteruit en klemde haar handen stevig om de papieren servetten heen. Ging ze ze niet gebruiken? De hooghartige roodharige Astral die haar hulp niet wenste, sprak aardige woorden, maar de toon.. Klopte totaal niet met wat ze zei. ''O-okay.. Sorry.'' Waarom ze zich verontschuldigde was Moyra niet helemaal duidelijk, maar de twee stonden nou niet echt te springen om haar aanwezigheid, zo veel was wel duidelijk, en het was nooit haar bedoeling geweest om de Astrals lastig te vallen. Hoewel ook de jongen geen aanstalte maakte om zijn kleding schoon te maken reageerde hij in ieder geval wat vriendelijker, waardoor er gelijk een blijere uitdrukking op haar gezicht stond.

De jongen keek haar aan -dat gokte ze dan toch, stomme zonnebril!- en sprak een raadselachtige zin uit. Het verkeerde moment van de maand? Huh? Verwarring, gevolgd door een kleine vonk van herkenning toen ze zich herinnerde dat Isamu dat ook wel eens zei als Veronica chagrijnig was. Laat haar maar, het is die tijd van de maand weer. ''Oh, maar dat klinkt vervelend. Gaat het wel? Misschien kun je een nieuwe kop koffie halen?'' Meelevend keek ze naar de roodharige, die in haar maandelijkse momentje zat, iets waarvan ze de details niet wist, maar wel dat je er niet al te vrolijk van werd.

Profiel bekijken

Gesponsorde inhoud

Soortgelijke onderwerpen
-
» Still hearts hold ever and ever