Een zelf verzonnen wereld waar men de beschikking heeft over één van de vier elementen.

Welkom GUEST!
USERNAME
PASSWORD
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Navigation

Season

Herfst
[ 8 tot 17°C ]

De herfst staat weer voor de deur en heeft scherpe winden en koude temperaturen met zich meegebracht, maar een mooie herfstdag is geen bijster zeldzaam fenomeen. De bladeren aan de bomen kleuren langzaam rood en bruin en door regelmatige regenbuien zijn er overal regenplassen te vinden.

Events

New Layout

ATF heeft een nieuwe layout, waarbij een aantal nieuwe functies zijn toegevoegd en aangepast. Klik op de volgende link om alle informatie over de nieuwe layout te kunnen lezen!

[ LINK ]

Quick as a bunny. — Closed —

http://i61.tinypic.com/35hlfl1.jpg

17 years old
Lucht
Student

do mei 07, 2015 2:03 am
De zon scheen, de vogels vloten, een klein briesje deed de blaadjes ritselen: Het was mooi weer. Mooi lenteweer, met een blauwe lucht en veel kinders die met korte mouwen buiten zaten. Heerlijk. Dat vond Lukas serieus fijn, want Astrals leken veel beter mee te werken als ze lekker in de zon zaten of even een pauze namen van hun voetbalwedstrijdje. Hierdoor had hij al zeventien van de vijfenveertig Astrals geïnterviewd en liep hij dus voor op zijn schema. Dat was toch wel prettig.

Ook Lukas had de zomerkleding uit de kast getrokken. Zijn variant daarvan was een donkerblauwe joggingbroek, een witte v-hals en simpele sneakers. Verder bedekte zijn lichtpaarse sjaal zijn gezicht tot net over zijn neus, wat eigenlijk wel een beetje warm was. Misschien zou hij ooit over moeten stappen op van die mondkapjes, hoewel hij dan al helemaal gekke blikken zou krijgen. Dan kon hij net zo goed zijn gezicht niet bedekken.  Ah well, ooit zou het in de mode komen en dan zou hij niet zo opvallen. En anders verhuisde hij wel naar Cenarion, daar bedekten ze allemaal hun monden.

Met verende pas en een tevreden twinkel in zijn ogen liep de jongen richting de tribunes: Een stalen, simpele constructie waar meer dan genoeg leerlingen op konden zitten. Momenteel zaten er her en der wat Astrals te kletsen, huiswerk te maken of lekker hun vrije tijd te verdoen. Lukas' ogen waren gefocust op een jonge brunette die zijn volgende slachtoffer onderwerp zou worden. Als ze wilde, natuurlijk. Hij bleef enkele passen voor haar stilstaan, bracht zijn handen samen en glimlachte. Dit was helaas enkel te zien aan de kleine rimpeltjes die rond zijn ogen verschenen, maar ach. De boodschap van vriendelijkheid kwam waarschijnlijk wel over. "Hallo, sorry voor het storen, maar ik moet voor het vak Astralkennis een paar Astrals interviewen. Heb jij misschien wat tijd om wat vragen voor mij te beantwoorden?" 'vroeg' hij haar met opgewekte toon. Hopelijk wel!

& LOUISE

Profiel bekijken
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dreamed of para-para-paradise, everytime he closed his eyes.
» Mr. Honeybunny
» Dream with your eyes closed
» [Search] Crush for Quick
» [Closed] Halloween Sprite Contest